piątek, 12 lutego 2016

Rodzinka Jantar ...

                

Przedstawiam Wam duet Jantar, wcierkę do włosów i szampon z firmy Farmona. Zapewne słyszałyście już o tych kosmetykach ale jeśli nie to serdecznie zapraszam na recenzje.

Zacznę od wcierki, to nic innego jak odżywka tylko w płynnej konsystencji. Stosuję się ją wyłącznie na skórę głowy nie zapominając aby aplikować ją codziennie, zapachem przypomina wodę kolońską pewnie nie każda z Was polubi ten zapach ale mi akurat jakoś szczególnie nie przeszkadza. Wcierka ma za zadanie przyspieszyć porost naszych włosów oraz je odżywić i faktycznie zdaję egzamin. Odkąd stosuje ją moje włosy szybciej rosną i są lepszej kondycji. Na pewno mniej tych włosów znajduję na szczotce. Włosy stały się gęstsze i pojawiły się nowe baby hair. Cena jest przestępna 9 zł za 100 ml więc nie ma tragedii. Jest jeden minus co mi w niej przeszkadza, mianowicie jest to opakowanie a raczej ten koreczek przez który słabo leci odżywka. Ja radzę sobie strzykawką na która nabieram wcierkę i wtedy jest to szybsza i prostsza aplikacja wtedy dotrę faktycznie na skórę głowy.



A co z szamponem ? Producent zapewnia, że jeśli będziemy stosować ten duet efekty będą szybciej zauważalne. Szczerze powiem średnio lubię ten szampon. Słabo się pieni trzeba go naprawdę dużo nałożyć. Mam wrażenie, że po tym szamponie moje włosy stają się bardziej suche, ale aby pojawiły się te nowe włoski (baby hair ) jednak musi go stosować bo sama wcierka nie daje rady... 
Szampon pachnie inaczej niż odżywka bardziej ziołowo, jest wydajny i niedrogi za 330 ml zapłacimy 10 zł. Do niego również mam zastrzeżenia, jego opakowanie jest nieporęczne, nie raz wypadł mi z mokrych rąk brakuje mi w nim jakiegoś dozownika wtedy zdecydowanie łatwiejsza była by aplikacja.
Generalnie mam mieszane uczucia do tego szamponu... Niby wszystko fajnie bo za jego sprawą i wcierką rosną nam nowe włoski i nie wypadają a o to nam chodzi, ale jednak tak bardzo przeszkadza mi te jego działanie na moje końcówki, no i ta nieporęczna buteleczka. Na pewno każda z Was, która ma problem z wypadaniem włosów powinna spróbować tych kosmetyków i przetestować na własnej ,,skórze,, być może rodzinka Jantar pomoże Waszym włoskom uporać się od ich wypadania i będziecie posiadaczkami pięknych, zdrowych i gęstych włosów. 
  Zapraszam do udzielania się, może Wy macie inne zdanie o tych kosmetykach. Jestem strasznie ciekawa.


















6 komentarzy:

  1. Dla moich włosów pewnie przydalaby sie taka kuracja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla moich włosów pewnie przydalaby sie taka kuracja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zestaw, ale stosuję rzadko.
    Skoro są efekty, to muszę zacząć stosować systematycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z jantar :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam , że Farmona ma takie produkty :)
    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  6. tak kochana ! wlasnie stosuje i efekty sa.. :)

    OdpowiedzUsuń