wtorek, 13 marca 2018

MINERALNE kosmetyki od La Rosa



Hej :)
Lubicie kosmetyki mineralne ? Jeśli tak, to zapraszam na dzisiejszy post, w którym przygotowałam dla Was recenzję produktów, które ostatnio trafiły w moje ręce od firmy La Rosa.



Jak widzicie produkt zamknięty jest w eleganckim plastikowym słoiczku, który wizualnie bardzo ładnie się prezentuje.


Zawartość jest bardzo dobrze zmielona i generalnie kosmetyki które widzicie ładnie rozprowadzają się na twarzy za pomocą pędzla typu Flat Top.


Sprawa drugorzędna to niestety źle dobrany odcień podkładu:(  do mojej cery zbyt ciemny.. nie mniej jednak wykończenie jest satynowe co było dla mnie dużym zaskoczeniem. Jeśli chodzi o krycie do cery problematycznej nie polecam, gdyż się słabo sprawdzi, jednak ja z cerą problemów zbytnio nie mam więc mi się osobiście spodobał pomijając fakt odcienia.

Dla uzyskania ładniejszego efektu na twarzy zastosowałam puder, który bardzo ładnie wyrównuje koloryt i nie podkreśla suchych skórek. Wykończenie nie jest matowe a bym powiedziała rozświetlające. Także miłośniczkom takiego efektu spodoba się ten produkt na pewno :)

Bronzer jak i rozświetlacz to strzał w 10.. Do nich nie mam żadnych zastrzeżeń gdyż bardzo polubiłam się z tymi produktami.



Odcienie jakie wybrałam

Podkład-56 VANILLA
Puder- 62 IVORY
Bronzer- 72- SUN OF BARCELONA
Rozświetlacz- 61 LIGHT

Na dniach na instagramie kto mnie obserwuję będzie mógł zobaczyć jak na twarzy te produkty się prezentują :)
 jeśli jesteście ciekawe to zapraszam  :)

Trzymajcie się ciepło pa::))

28 komentarzy:

  1. Lubie mineraly dlatego tez niedawno zamowilam sobie pare produktów wlasnie od La Rosa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam od tej firmy róż, a także produkty do paznokci i jestem mega zadowolona xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mineralne kosmetyki, ale tej marki jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Testuje właśnie te kosmetyki i fajnie mi się jak na razie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w swojej kolekcji kilka mineralnych kosmetyków, ale nie mogę się do nich do końca przekonać - krycie jest jednak bardziej słabe a pigmentacja często zerowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kosmetyki mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty, w dodatku są mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To te piękne opakowania, już je ostatnio widziałam na jakimś blogu i zauroczyło mnie to jak się prezentują;>

    OdpowiedzUsuń
  9. o te firmie ostatnio robi się coraz głośniej zwłaszcza w blogosferze :) Chcę zaopatrzyć się w minerały jednak zapatruję się bardziej na Annabelle Minerals może coś bardziej z serii kryjącej - wtedy po takim doświadczeniu mogę testować inne marki dla porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio zaczęłam się przekonywać do kosmetyków mineralnych. Te chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat testowałam żele do pazurków i lakiery hybrydowe tej marki i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne opakowania, ja uwielbiam kosmetyki mineralne choć tych jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaraz przejrze oferte, bo mineralne kosmetyki bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  14. Probuje doprowadzic swoja skore do porzadku i chce wyprobowac mineraly tej firmy. Mrozy daly mi w kosc i jest mwga wysuszona. Prezentuja sie znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że bie trafiłaś z kolorem podkładu

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem jeszcze przekonana do podkładu w formie sypkiej. Nieraz mam niedoskonałości, a wydaje mi się, że taka formuła jest niezbyt kryjąca w takich przypadkach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że kolor podkładu Ci nie podpasował... Ja muszę z tym uważać, ale i tak sięgnę po te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki mineralne, więc czuję się zaciekawiona tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy i bardzo zaciekawiły mnie te kosmetyki, może znalazłabym dla siebie odpowiedni kolor.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mineralnych kosmetyków jeszcze nie miałam więc jestem ciekawa jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się przyznać, że nigdy nie miałam okazji testować mineralnych kosmetyków. Coraz bardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie korzystalam jeszcze z mineralow więc jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  23. Już same opakowanie wyglądają zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam kosmetyki tej marki i bardzo je sobie chwalę. Dzięki nim w 100% przekonałam się do kosmetyków mineralnych.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam marki, zapowiada sie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń