piątek, 18 maja 2018

Małe pachnące cudeńka czyli perfumy od Perfumetka 33 ml



Hej kochane :) 
Dzisiaj przygotowałam dla Was pachnący post o wodach perfumowanych 80% jakie ostatnimi czasy testowałam, więc jeśli jesteście ciekawe mojej opinii to zapraszam na dalszą część posta.

Szczerzę powiem, że wybierałam zapachy w ciemno gdyż te nuty zapachowe były mi nieznane...
Każdy z tych zapachów jest inny.. wyjątkowy na swój sposób.

Najmocniejszy z tych zapachów okazał się

 DIOR-Pure Poisone
Kategoria:owocowa, drzewna
Połączenie gorzkiej pomarańczy, róży damasceńskiej, róży z grasse, mandarynki i gardenii
Dopełnione jaśminem, bergamotką i bobem Tonka
Zakończone migdałem, wanilią, drzewem sandałowym, bursztynem i gardenią.

Elegancki, intensywny dość ciężki ale piękny zapach... na wieczór jak najbardziej się nada.

ARMANI- CODE
 Kategoria: orientalna, kwiatowa
Dominujące nuty zapachowe to jaśmin, pomarańcza oraz imbir
Dopełnienie stanowią nuty miodu, wanilii i drzewa sandałowego


Bardzo trwały i zmysłowy zapach. 
Myślę, że dedykowany dla kobiet pewnych siebie.. 
Generalnie pasuję na każdą okazję i każdą porę roku.

ARMANI- MANIIA
 Kategoria: kwiatowa, drzewna
Aromaty mandarynki, porzeczki, konwalii, irysa, magnolii oraz piwonii
Dopełnione wawrzynem, drzewem sandałowym, cedrem oraz piżmem

Ten zapach akurat nie przypadł mi do gustu tak bardzo jak pozostałe.
 Jak dla mnie są to perfumy delikatne..bez charakteru zbyt łagodne.. 

 SECRET-BOMBSHELL
Kategoria: kwiatowe, owocowe
Ananas, mandarynka, truskawka, marakuja

Zapach przyciągający uwagę.. dość słodki. 
Trwały, subtelny a zarazem wyrazisty. 
Generalnie ciężki do opisania ale bardzo ładny.


Perfumetki możecie kupić na  ich stronie https://perfumetka33ml.pl/

za 14 zł ! przyznam, że za taką cenę warto :)

Także zapraszam na zakupy i pozdrawiam :)





28 komentarzy:

  1. czasami sięgam po tańsze zamienniki oryginalnych perfum, te są idealne do torebki,chciałabym mieć ARMANI- CODE

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarza mi się używać takich zamienników oryginalnych perfum, szczególnie kidy gdzieś wyjeżdżam. Takie małe flakoniki są idealne na wakacyjne wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam orginal Armani code i bardzo je uwielbiam, chetnie kupie taka perfumetke do torebki

    OdpowiedzUsuń
  4. Armani Code kojarze i podoba mi sie zapach. Taki mini zamiennik jest idealny pod reka, do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie perfumetki są idealne do torebki lub na wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie perfumetki są idealne do torebki, zawsze lubię mieć przy sobie jakiś zapach;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena niska, a skoro są takie dobre to warto zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ani jedna nie należy do moich zapachów - są dla mnie za ciężkie. tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także czasami używam takich zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zamienniki perfum, a w formie perfumetek tym bardziej, ponieważ są idealne do torebki

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam perfumetki od nich, ale w innych wariantach zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeeju :) Cudeńka.. muszę się tam koniecznie zaopatrzyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie! :) mam kilka opakowań w domu :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie małe perfumetki, idealne do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam różne zapachy. Chętnie bym przetestowała te.

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajnie brzmi, może też wypróbuję.
    Zapraszam serdecznie na mój blog i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham perfumetki, do torebki idealne - no i można je tanio dostać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze mam pod ręką taką perfumetkę, są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Orientalne, kwiatowe.. te mogłyby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie małe perfumetki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie perfumetki, bo mogę je wszędzie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dość poręczne rozwiązanie, taką perfumetkę można mieć zawsze przy sobie, jak się zgubi albo stłucze to też nieduża strata:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bardzo ciekawa tego Diora ;) ja jak narazie nosze przy sobie mgiełkę do ciała ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze mam perfumetkę przy sobie:) Jest to niezbędny element znajdujący się w mojej torebce:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie zawsze budżet mi pozwala na kupowanie drogich kosmetyków, więc zdarza mi się sięgać po zamienniki i także jestem z nich zadowolona xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię te perfumetki, bardzo dobra jakość zamienników.

    OdpowiedzUsuń