niedziela, 28 stycznia 2018

Idealny prezent na każda okazję



 Zdjęcia, to uchwycenie chwil zarówno pięknych, smutnych, wzruszających i radosnych, które już się nigdy nie powtórzą...


Fotoksiążka to dobra koncepcja na to aby przybliżyć daną historię. Uchwycenie niezapomnianych dla mnie chwil, które zostały zatrzymane w kadrze. Wspomnień nikt nam nie zabierze, bo chwilę są ulotne.. a soczewka aparatu zatrzymuję je w danym momencie.
Niedługo święto zakochanych WALENTYNKI, dlatego uważam że fotoksiążka to idealny prezent dla swojej drugiej połówki
Dzięki temu prezent będzie oryginalny i zawszę Wasza miłość będzie mogła wrócić do wspólnych chwil spędzonych razem. I co najważniejsze taki prezent możecie same zaprojektować według waszego uznania tak jak sobie wymarzyłyście.
nie musi się składać z perfum/ kubka czy chociażby z poduszki z napisem I love you...


Ja również zostałam posiadaczką fotoksiązki, ale zaprojektowałam ją dla synka, aby miał pamiątkę jak dorośnie. Wtedy będzie mógł wrócić do czasów dzieciństwa.. 


 Zdjęcia zostały zamknięte w twardej oprawie ale do wyboru mamy również miękka oraz płótno.
W tworzeniu fotoksiążki pomocne będą przygotowane gotowe szablony, które znajdziecie   TU



Ja ze swojej fotoksiążki jestem bardzo zadowolona, jest wykonana bardzo profesjonalnie, solidnie i starannie. Zdjęcia, piękne i wyraźne. Cieszę się, bo właśnie w niej zawarte są ważne wydarzenia z naszego życia.  

A co Wy sądzicie o tego typu prezentach ? a może i Wy posiadacie swoje własne fotoksiążki ?







23 komentarze:

  1. Ja robię milion zdjęć dlatego fotoksiazek mam mnóstwo w domu. Najbardziej jakościowo przypadla mi do gustu ta z Saal

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie albumy ze zdjęciami są zawsze świetnym pomysłem na prezent i bardzo oryginalną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są takie fotoksiążki. Rzeczywiście to dobry pomysł na prezent na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też właśnie zamówiłam taką fotoksiążkę, myślę, że to fantastyczna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę, jaki ładny zbiór wspomnień powstał;>

    Bardzo dobrze, że dbasz o takie pamiątki dla synka, piękny gest;>

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsza pamiatka jaka bym sobie mogla zamarzyc 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać zdjęcia w każdej postaci, a takie w fotoksiążce prezentują się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotksiazka to najlepszy prezent i pamiatka bliska sercu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się taki pomysł na prezent i zatrzymanie cennych wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  10. printu oferuje naprawdę przepiękne fotoksiazki. mam rożne z rożnych firm i to wlasnie z printu bylam i jestem najbardziej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie dostałam swoją fotoksiążke i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia, ja swoją fotoksiążkę często przeglądam, lubię wracać do przyjemnych chwil które minęły. to idealny prezent na wiele okazji

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i zarazem pokaźna książka :) Uwielbiam fotoksiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie sama chciałabym zrobić fotoksiążkę w której mogłabym przechować wszystkie swoje najlepsze wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka fotoksiążka to fajna pamiątka na długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fotoksiążka to zdecydowanie numer jeden jeśli chodzi o pamiątki w Naszym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Foto-książka jest super. Pamiątka na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne są! Jaki Twoja ma wymiar? 30x30cm?

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł ma prezent, który będzie również fajną pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz jest chyba moda na takie prezenty. Bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń