poniedziałek, 1 lutego 2016

Szczotka prostująca dla włosomaniaczek

                                                           

                                   Szczotka prostująca Magic Comb.






     Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją szczotki prostującej Magic Comb, która faktycznie jest magiczna :). Ja jako włosomaniaczka nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Szczerzę mogę stwierdzić że nie żałuje tego zakupu i jestem zadowolona.
   Szczotkę można zakupić na allegro lub w innych sklepach internetowych. Urządzenie sprawdza się do każdego rodzaju włosów nawet przedłużanych. 


Szczotka wyposażona jest w wyświetlacz LCD, który pokazuje temp do jakiej nagrzane jest urządzenie, producent zaleca ustawienia temp :

  • 170-200 °C dla delikatnych i cienkich
  • 190-210 °C dla normalnych włosów
  • 210-230 °C dla grubych i kręconych 



    Ja aktualnie mam włosy normalne i falowane nie są zbyt cienkie chociaż po mojej dekoloryzacji wole ich teraz nadmiernie  nie narażać na wysoką temp i dlatego ustawiam 180 °C jest to dla moich włosów w zupełności wystarczająca temperatura. 
  Co mnie cieszy ? najbardziej fakt że naprawdę prostuje, daje idealny efekt stylizacji i wygładza włosy nie szarpiąc ich. A przecież o to nam chodzi :) 
   Podsumowując to była miłość od pierwszego wyprostowania :) Polecam zakup każdej kobiecie, która ma dość prostownic a szuka przygody własnie z takim urządzeniem. 



1 komentarz: