wtorek, 16 lutego 2016

Dobre nawilżenie to podstawa !


                   CLARINS- Fluide Fonda Desaletrant .


             

Długo się zastanawiałam o czym powinien być kolejny post i postanowiłam dziś wziąć pod lupę fluid nawilżający marki Clarins. Firma znana bardziej, lub mniej ale produkt godny polecenia. Sprawdziłam przetestowałam i mogę Wam co nie co o nim opowiedzieć jakie są moje wrażenia i czy jest wart swojej ceny.
Zatem przejdźmy do recenzji. Fluid, który widzicie na zdjęciu jest to delikatna emulsja na dzień przeznaczona dla skóry normalnej i mieszanej. Powinnyśmy go stosować codziennie rano na oczyszczoną skórę myślę, że spokojnie może zastąpić nam bazę pod makijaż. Ma za zadanie ochronić naszą skórę przed przedwczesnym starzeniem się. 
Zaskoczyło mnie w nim to, że ma silne działanie nawilżające przez cały dzień czuję, że moja twarz jest nawilżona i odżywiona.
Co w nim polubiłam najbardziej ? to, że daje matowe wykończenie makijażu. Posiada filtr SPF15, który ma za zadanie ochronić naszą skórę przed promieniami słonecznymi. 
Zawiera wyciągi z roślin lądowych m.in. kaktusa, żeń-szenia, białego łubinu, sosny oraz kompleks zapobiegający wpływowi zanieczyszczeń miejskich.


Fluid wygląda jak biały krem, ładnie pachnie jest lekki i wydajny. Opakowanie jest estetyczne i z łatwością poprzez dozownik z pompką aplikuję się go na twarz. Cena fluidu nie zaskoczyła mnie szczególnie, bo jest adekwatna do jakości produktu 170 zł za 50 ml. Niedługo 8 marzec więc co szkodzi naszym ukochanym mężczyznom podpowiedzieć co chciałybyśmy dostać w dzień naszego święta .. :)

Jestem ciekawa czy u Was również się sprawdzi czy może poleci fala negatywnych opinii na jego temat. Zatem komentujcie i udzielajcie się . :)



































2 komentarze:

  1. Sama bym go z chęcią przetestowała. Bardziej, ze z tej marki fluidów nie uzywalam :)
    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena nie zachęca do kupna.. ale my kobiety nie powinnyśmy sobie żałować :)

    OdpowiedzUsuń