środa, 3 lutego 2016


Pojedynek lakierów


Dzisiaj krótko o lakierach do paznokci
znanej firmy Bebeauty i wibo. 

Oba te lakiery są dobrze dostępne i ich cena nie jest szczególnie wygórowana. Bebeauty możemy dostać w Biedronce i za 8 ml zapłacimy nie całe 10 zł, a wibo kupimy w Rossmann ok 8 zł za 8,5 ml. 

















Oba te lakiery mają dobre krycie, i lekko się nimi maluje, nie są zbyt geste ale i nie rzadkie, konsystencja jak dla  mnie jest  w sam raz. Odcienie tych lakierów bardzo mi się podobają, choć w wibo dostrzegłam dwie wady i mowa tu o pędzelku, jest dość cienki dlatego trzeba malować dwa razy aby nie było smug i strasznie długo schnie na paznokciach. W Bebeauty tego problemu nie ma szybko schnie i  ładny ma połysk. Mimo wszystko i tak w jakimś stopniu polubiłam oba te lakiery. Bebeauty jak dla mnie 10/10 tu nie mam się do czego przyczepić a wibo 9/10 za ten pędzelek . :) 

 Generalnie Polecam . :)

   


 







                                  




1 komentarz: