środa, 13 grudnia 2017

Automatyczna kredka do ust long lasting colour Lip Pencil od Ingrid Cosmetics



Hej kochane ! :)

Jakiś czas temu dostałam pięknie zapakowaną paczuszkę od Ingrid Cosmetics, w której znalazłam 6 automatycznych kredek do ust :) 
Jeśli jesteście ciekawe poznania mego zdania na temat tych kredek zapraszam na post ;)

Kto mnie obserwuje wie, jak uwielbiam malować usta za pomocą konturówek.. dlatego też bardzo ucieszyłam się z niespodzianki od Ingrid, za co bardzo dziękuję ! :)  
 

AUTOMATYCZNA KONTURÓWKA DO UST LONG LASTING COLOUR INGRID

Automatyczna konturówka do ust o kremowej konsystencji gwarantuje wyjątkowo gładki i precyzyjny makijaż ust. Napigmentowana formuła zapewnia pełen kolor i mocne krycie. Długotrwała receptura utrzymuje się na ustach przez wiele godzin.  Konturówka dostępna w 6 modnych odcieniach. Nie wymaga temperowania.


 Kredki/ Konturówki jak kto woli :D jak najbardziej przypadły mi do gustu. Bardzo się ciesze, że są wysuwane dlatego też nie wymagają temperowania. Cieszę, się również z tego, że są trwałe, piłam, jadłam i nic się z nimi nie działo. Muszę je jeszcze przetestować podczas całowania .. :D heheh ;)

Kredki posiadają miękką strukturę, dlatego też z łatwością rozprowadzają się na ustach.. absolutnie nie wysuszają i nie podkreślają suchych skórek.
Dzięki kredkom usta są wypełnione i ładnie wykonturowane. Dostępne są w 6 kolorach.




Jestem ciekawa, co Wy myślicie o tych kredeczkach :) no i jaki odcień wpadł Wam najbardziej w oko ? :) Pozdrawiam cieplutko. Pa!

27 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam konturówek. Zawsze kupuję jakieś lepsze pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam konturówki czy kredki do ust. Zawsze pomadki i błyszczyki. Ciekawa jestem czy mi by się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne 💋 usta, a te kolory tylko je podkreślają 😍 Ja powoli przekonuje się do kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek RED jest cudowny - właśnie szukam pomadek,konturówek, kredek itp w kolorze czerwieni, ale zawsze ta czerwień albo malinowa albo pomarańczowa, albo za ciemna.. A ten kolorek bardzo ładny. Muszę się wybrać po nią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kolory bardzo mi się podobają, szczególnie 12, 13 i 14 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz piekne usta :) mi sie najbardziej podoba nude 15. cos dla mnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Nude 14 chetnie wybralabym dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwie z tej serii i są fajne :) Lubię INGRID.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne te kredeczki :) Przygarnęłabym wszystkie. Lubię malować usta kredkami, zamiast zwykłymi pomadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te kolory. Bardzo podoba mi się też, że nie trzeba tych kredek ostrzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Natural Pink i Red 10 dla mnie najlepsze xd

    OdpowiedzUsuń
  12. 14 i 15 to zdecydowanie kolory dla mnie, chętnie bym je zobaczyła u siebie w kosmetyczce! ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy z tych kolorów bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W każdym kolorku jest ci ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno dziesięć jak i jedenaście to idealne kolory dla mnie, choć mimo wszystko wolę klasyczne pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ! super kolorki. bardzo mi przypadł do gustu nude14

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne. Light nude 15 zdecydowanie mój odcień. Musze koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, dwunastka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kolorki ;) Wszystkie są swietne ;)


    Pozdrawiam- http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne konturówki :D Chętnie bym sobie takie zakupiła :)
    Często ich używam :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie kolory piękne, ja jednak wybrałabym czerwoną :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Natural Pink cudowny kolorek i ta czerwień boska. Uwielbiam takie kolory na ustach

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochalam się w obu nudziakach !śliczne

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi przypadł do gustu kolor Light nude 15, chodź nie używam konturówek z chęcią bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  25. Light Nude jest cudowny. Lubie nudziaki, a ten wydaje się na bardzo delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odcienie nude 14 i 15 są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  27. Fuchsia jest przepiękne. Muszę się za nimi rozejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń