piątek, 8 grudnia 2017

Split- Ender PRO czyli szczotka do zniszczonych, rozdwajających się końcówek



Hej dziewczyny :) 
pewnie już nie jedna z Was słyszała o nowym wynalazku Split Ender Pro a może już jesteście posiadaczkami takiego urządzenia ? 
Jeśli jednak nie wiecie co takie przyrząd potrafi zrobić z włosami zapraszam na dalszą część posta.


Split Ender to unikalny i opatentowany wynalazek, który zrewolucjonizował branżę fryzjerską! Dzięki jego unikalnej budowie jesteś w stanie jednym ruchem ręki poprowadzić go przez włosy, przycinając jedynie odstające, rozdwojone końcówki włosów, które są zmorą każdej fryzury. Split Ender PRO pozwala przywrócić włosom dawny blask oraz gładkość bez nadmiernego ich skracania! Dzięki niemu możesz spokojnie zapuszczać swoje włosy i w komfortowy dla Ciebie sposób zadbać o nie, nadal ciesząc się ich długością.

Ja ostatnimi czasy wybrałam się do salonu fryzjerskiego SalonikLokaLoka który do swojej oferty wprowadził właśnie Split- Ender Pro i miałam okazję skorzystać z takiego ,,zabiegu,, dla moich włosów.. dość zniszczonych, poprzez rozjaśnianie.. farbowanie czy też prostowanie.


Jak możecie zauważyć różnica przed i po jest zauważalna i to bardzo. Jednak na moich włosach efektu aż tak bardzo nie widać... poprzez złe oświetlenie...





 dlatego postanowiłam wkleić jeszcze inne zdjęcia klientek abyście mogły sobie porównać zdjęcia przed i po.




Ten efekt jest po prostu spektakularny.. najbardziej mi się podoba, ale z tego co się dowiedziałam w salonie fryzjerskim właśnie na blond włosach najbardziej zauważalna jest różnica.

Jak widzicie trochę tych zniszczonych włosów się pozbyłam... z czego się niezmiernie cieszę i dzięki temu zabiegowi moje włosy się już tak nie puszą i nie wyglądają jak sianko ;)

 
Oczywiście zapraszam wszystkie kobiety do odwiedzenia salonu Loka Loka oraz polubienie FANPAGE

Jestem bardzo ciekawa jakie macie zdanie o takim zabiegu ? Podoba Wam się efekt po ? Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam Ewelinkę ;)


25 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takim urządzeniu. Bardzo by mi się przydało. Końcówki mam po prostu koszmarne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje końcówki to jakieś piekło, i nie słyszałam jeszcze o takim urządzeniu.. Efekty są powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz mam zdrowe końcówki bo je postanowiłam trochę podciąć, ale bardzo podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dla mnie nowość ale bardzo dobrze , ze o tym piszesz bo jestem przed wizytą u fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow na tych krotkich blond wloskach efekt jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Urządzenie jest naprawdę świetne :O nigdy o takim nie słyszałem

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ciekawy wynalazek! Pierwsze słyszę o takim urządzeniu :) Chętnie bym skorzystała z takiego zabiegu fryzjerskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tym i chętnie zrobiłabym porządek ze swoimi końcówkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas nazywają to polerowaniem włosów. Widziałam już efekty wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  11. No powiem szczerze, że tego jeszcze nie widziałam, ale wygląda to mega !

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze mówiąc nigdy nie widziałam / słyszałam o tym urządzeniu, wiec to dla mnie totalna nowość ! a efekty widać i po prostu WOW.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że u mnie w mieście czegoś takiego nie mają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny sprzęt. Nie wiedziałam nawet, że takie coś istnieje. Moim włosom zdecydowanie przydałby się taki zabieg szczotką

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne urządzenie ;) Nie słyszałam o nim wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już ten produkt, ale u Ciebie pierwszy raz trafiłam na recenzję, co mnie bardzo cieszy. Byłam ciekawa rezultatów i faktycznie są widoczne;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo o nim czytam, bo bardzo mnie interesuje. Na początku sama chciałam iść za zabieg jednak teraz się waham - znalazłam opinie ze po czasie włosy robią się coraz bardziej cienkie a końce przerzedzone, szczególnie po kolejnych zabiegach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi sie efekt Po, ale nie do końca jestem przekonana co do tego zabiegu. Póki co staram sie odbudować moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja regularnie podcinam końcówki i staram się odbudować włosy. Bałabym się, że taki zabieg je przerzedzi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego zabiegu, ale bardzo podobają mi się efekty

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie jeszcze nie znają takiego sprzętu a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt na zdjęciach Mi sie bardzo podoba. Mam długie włosy i chętnie skorzystam z takiego zabiegu jeżeli dorwę gdzieś to urządzenie bądź salon, w którym go używają😊

    OdpowiedzUsuń