piątek, 17 listopada 2017

Piękne paznokcie w łatwy i tani sposób





Hej moje miłośniczki paznokci :)
jak widzicie już po tytule dzisiejszy post będzie dotyczył
 Tipsów, ale nie zwykłych, bo HYBRYDOWYCH. ..

Jeszcze na wstępie zachęcam Was do polubienia fanpage One&Only 
gdyż wydaje mi się, że jeszcze ich do końca nie znacie ..:)

Pewnie nie jedna z Was ma już za sobą przygodę z tipsami. Ja również, jednak te tańsze potrafiły pękać już po 2 dniach co niezmiernie mnie denerwowało i dlatego postanowiłam z nich zrezygnować.

Jednak ostatnio wpadły w moje ręce naprawdę solidnie wykonane pazurki.


Jak możecie zauważyć już same opakowanie tipsów jest bardzo eleganckie, dużo dają uroku wytłoczone kwiatuszki na tekturze jednak tego na zdjęciu zbytnio nie widać..

 Zestaw składa się z 24 paznokci oraz dołączony jest również klej, który naprawdę potrafi zapewnić nienaganną przyczepność tipsa do płytki paznokcia.



 Wszystkie trzy zestawy paznokci wybrałam w kształcie migdałków, jednak każde w innym wzorze.


Sposób użycia:

- odtłuść płytkę paznokcia,
-wybierz odpowiedni rozmiar tipsa pasujący na każdy z palców ( masz do wyboru 24 sztuki tipsów w różnych rozmiarach),
- wlej kropelkę kleju załączonego do zestawu do środka tipsa,
-przyklej tips na wybrany paznokieć i dociśnij, przytrzymaj chwilkę,
- przyklej w ten sposób wszystkie tipsy.

Jak widzicie aby założyć tipsy nie wymaga to ani zbytnio czasu ani energii. Wystarczą chęci, aby nasze paznokcie były naprawdę piękne.

Jakość paznokci jest naprawdę powalająca, nie pękają są elastyczne i dzięki pilnikowi można zmienić kształt na swój ulubiony.

Na zdjęciu możecie zauważyć jak tipsy wyglądają po nałożeniu
Tipsy Hybrydowe BOHO LOVE 


Tipsy Hybrydowe GLITTER NUDE

 Tipsy Hybrydowe OMBRE SWEET HEART

 Zachęcam zajrzeć do sklepu Tu
ponieważ znajdziecie tam inne również piękne wzory paznokci.
Być może i wy skusicie się na tipsy hybrydowe.
Takim sposobem możecie zaoszczędzić sobie czas i pieniądze :)
Pozdrawiam i nie zapomnijcie napisać które paznokcie podobają się Wam najbardziej :)

31 komentarzy:

  1. Tipsy to zupełnie nie jest moja bajka. Miałam raz w życiu i to z 10 lat temu i jakoś nie jest to dla mnie. Ale muszę przyznać, że te wyglądają bardzo naturalnie. Gdybyś nie napisała z pewnością nie powiedziałabym, że to nie są Twoje naturalne paznokcie :) Najbardziej podobają mi się ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam że to Twoje naturalne - fajnie się prezentują chociaż ja na takie bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł - szybko i wygodnie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuja sie bardzo ladnie chociaż ja akurat nigdy nie mialam tipsow. Zawsze mi jakos rosly te paznokcoe długie i mocne

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, aż niewiarygodne że to tipsy, bo wyglądają tak naturalnie. Według mnie tipsy to fajny sposób, jeśli chcemy przedłużyć sobie paznokcie tymczasowo bez zapuszczania np. na konkretną okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju wygladaja jak naturalne. To jest wlasnie ten plus tipsow. Nie przepadam za nimi, wole swoje naturalne. Mialam raz w zyciu tipsy w liceum i bylo to dobre 15 lat temu. Jakos nie kreca mnie za bardzo. Ale efekt mozna uzyskac super. Wiec nie neguje absolutnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem ciekawa jak długo takie tipsy się trzymają. i jak potem je "zerwać" czy odkleić. niestety jestem ciemna w takich sprawach, ale zainteresowałaś mnie. niestety mam głupi nawyk obgryzania paznokci (na tle nerwowym) i może takie tipsy nie byłyby złym pomysłem aby poczekać aż naturalna płytka mi urośnie, dlatego jestem ciekawa jak długo się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie to zdecydowanie nie dla mnie. Jednak wolę naturalne paznokcie. Jednak jeżeli ktos nie może się pochwalić ładną płytką paznokcia to jest to jakieś rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają jak naturale ja jednak od tipsów stawiam bardziej na hybrydę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają świetnie, nie powiedziałabym, że to tipsy. Jednak sama bałabym się je nakleić, czy może bardziej zdejmować.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądają te z serduchami, ale wolę jednak hybrydę na naturalnej płytce niż kombinacje alpejskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się wszystkie oprócz Tipsy Hybrydowe GLITTER NUDE :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam jedne z tych paznokci na facebooku albo na instagramie i myślałam, że to malowane hybrydą! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam hybrydy a jeszcze nie natrafiłam takich tipsów. Chętnie zajrzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentują się bardzo fajnie. Nie pomyślałabym, że to tipsy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow bardzo piękne tipsy ale efekt dopiero na paznokciach widać. Super bardzo mi się podobają😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzory są świetne, ale wolę kwadratowy kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To cos dla mnie. Ze względu na prace mam problem z lamaniem się paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię tipsow, bardzo niszczą moją płytkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatni efekt podoba mi się najbardziej, niestety długość paznokci nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie powiedziałabym, że to są tipsy, ale wyglądają bardzo ładnie. Ja jednak nigdy nie chciałam ich nosić samych, bo obawiałam się, że mogłyby pęknąć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Boho Love podobają mi się najbardziej gdyby miałam wybierać:) Na co dzień jednak chyba wolałabym zrobić zwykłe hybrydy, ale jeżeli potrzebuje na już piękne pazurki to takie rozwiązanie jest w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te pazurki wyglądają świetnie. Tylko czy długo się trzymają. Miała coś kiedyś tego typu i po 2 dniach odpadły

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, wyglądają jak naturalne ;) świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  26. Prezentują się super, ale ja się na takie nie skuszę. Mam swoje paznokcie bardzo ładne i nie potrzebuje tipsów

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie wyglądają :0 chcoiaż ja jak narazie stawiam na naturę ;)

    OdpowiedzUsuń