środa, 15 listopada 2017

Lakiery Hybrydowe od Moov



Hej, hej dziewczyny! wiem, że lubicie posty o pazurkach a w szczególności o lakierach . Ostatnimi czasy dostałam paczuszkę od Kontigo za co bardzo dziękuje, a w niej znalazły się 3 lakiery hybrydowe, top oraz baza. 

Nie miałam nigdy styczności z lakiery marki Moov więc jeśli jesteście ciekawe mojej opinii to zapraszam na dalszą część posta.


NICOLE, SANDRA oraz JOYCE to kolorki, które wpadły w moje ręce.


Pigmentacja lakierów jest naprawdę ZNAKOMITA. Wystarczyła jedna warstwa aby kolor nie przebijał. Bezproblemowo się nakładają i ładnie współpracują z bazą oraz topem.
Nie zalewają skórek ani nie marszczą się pod lampą.
 Pędzelek jest również dobrze wyprofilowany, zatem łatwo nałożymy precyzyjnie lakier.
Gama kolorów jest szeroka dlatego każda kobieta znajdzie dla siebie ulubiony odcień.
Jeśli chodzi o buteleczki lakierów jak możecie zauważyć każda jest identyczna ale plus za numeracje i kolor znajdujący się u góry. Połysk oraz trwałość to zdecydowanie zaleta tych lakierów. Spokojnie na pazurkach lakier zostanie z nami 3 tygodnie. 
 






 Lakiery możecie kupić w sklepie Kontigo https://kontigo.com.pl/

Który kolorek wpadł Wam w oko? Miałyście już styczność z tymi lakierami ?

30 komentarzy:

  1. Duży wybór kolorów Mój typ to Whitney.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie czerwień oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie mogę się na ten lakier napatrzeć *.* on serio w taką piękną czerwień wpada? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezeli wystarczy jedna warstwa to hestem za. Nigdy nie uzywalam tej firmy. Czerwień jest przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten czerwony jest piękny. Z pewnością przejrzę im się bliżej. Ostatnio szukałam dobrych hybryd w korzystne cenie. Chyba dobrze trafiłam, nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lakiery hybrydowe :D podobają mi się wszystkie, nie potrafię wybrać swojego faworyta, ale przyznam, że ta firma nie gościła jeszcze w mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się efekt. Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki, ale kolory śliczne! Lecę przejrzeć całą ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych lakierów, ale samym wyglądem butelek mnie nie zachęcają - są takie zwykłe. Na rynku jest teraz tyle marek hybrydowych, więc warto byłoby postarać się i wyprodukować fajne butelki, które przykują uwagę ;) Kolory są za to bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki są piękne, jestem ciekawa pędzelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory są boskie :) Szczególnie czerwień wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne kolory choć ja osobiście wolę jaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne kolorki. Ten czerwony jest mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolory lakierów. Super jeśli długo wytrzymują takie lakiery są potrzebne aby nie męczyć się przy malowaniu paznokci😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Kojarzę tę markę i przepięknie kolorki lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Znakomita pigmentacja? Już samo to mnie przekonuje. Lubię dobrze kryjące lakiery :) Muszę wypróbować te hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tipsy prezenuja się bardzo ładnie, tak naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 tygodnie to dobra trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam, też testuję i póki co jestem zachwycona tymi lakierami;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne kolory. Niebieski najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten niebieski kolor jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne kolory, najbardziej podoba mi się niebieski :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam 4 kolory. Zrobiłam test na utwardzanie i żaden z nich nie utwardza się prawidłowo. Utwardzałam w dwóch różnych lampach, 24 W od semilaca i 48W sun one. W każdym przypadku lakier odchodzi płatami po tym jak pojeździ się po nim patyczkiem drewnianym. Kolory są piękne ale nie zaryzykuję chodzenia z nie do końca utwardzoną hybrydą.

    OdpowiedzUsuń