wtorek, 27 marca 2018

Perfumy od Refan Polska



Hej kochane ! po krótkiej przerwie wracam do Was z recenzją perfum od firmy Refan Polska, które ostatnio miałam okazję testować. 
Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii to zapraszam na dalszą część posta.


PERFUMY ROZLEWANE REFAN
Są to oryginalne lane perfumy produkowane z kompozycji o wysokiej jakości, które swoją tonacją przypominają znane i lubiane marki. Ich największe atuty to obok niższej ceny i wspomnianej już zaskakująco wysokiej jakości, bliskość zapachu do oryginału, długość utrzymywania się na skórze, możliwość zakupu perfum o różnej pojemności (15ml, 30ml, 50ml, 100ml) jak i szeroka paleta zapachowa – to już prawie 250 różnych aromatów.

Ja do przetestowania wybrałam 2 nuty zapachowe, których zupełnie nie znałam osobiście, a których zawsze byłam ciekawa..

a były nimi REFAN 038 Black Opium dość intensywny i słodki zapach ale jak ja to mówię ,,nienachalny,,
 oraz  REFAN 114 Gucci Bloom bardziej lekki, delikatniejszy zapach z nutami kwiatowymi
 Nie mniej jednak również bardzo przypadł mi do gustu.

Dodam jeszcze, że perfumy Refan przychodzą ekspresowo i w dodatku bardzo fajnie są zabezpieczone jak możecie zauważyć..


 Jeśli chodzi o trwałość perfum Black Opium zdecydowanie wygrywa gdyż czuje go jeszcze przez 3 godziny na ciele czy ubraniu.. o Gucci Bloom nie mogę niestety tego powiedzieć ponieważ po godzinie już ich zupełnie nie czuć.. nie mniej jednak uwielbiam ten zapach i ubolewam nad tym, że nie jest tak trwały jak bym chciała..

Jeśli macie ochotę zamówić sobie również perfumy od Refan to odsyłam Was na ich stronę i tam możecie dokonać zakupu.

Pozdrawiam Was gorąco trzymajcie się pa. :)

32 komentarze:

  1. Fajne są takie opcje zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dużo słyszę o tej marce perfum, że muszę w końcu coś od nich zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ich jeszcze zupełnie nie znam, ale Black Opium w oryginale bardzo lubię! Uwielbiam wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam , ale lubię zamienniki oryginalnych perfum - są tanie i często mega trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie znam tych perfum, jestem ciekawa czy ich zapach by mi podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swojemu chłopakowi często zamawiam zamienniki lub tańsze perfumy bo on masę ich na siebie wylewa i szybko zużywa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam nic przeciwko zamiennikom. Zawsze jest to opcja wyprobowania danego zapachu. Szkoda, ze nie da rady powąchać :) ja to maniaczka m.in. perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że Internet nie oddaje zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze lubiłam Black Opium.Duży plus za trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Black Opium to mój zapach ^^ Chociaż flakoniki takie sobie jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. W oryginale świetne, jednak ja osobiście nie znoszę zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach. Bardzo jestem cikawa jak pachną i na ile są trwałe. Lubie poznawać nowe marki perfum i kiedy będę miała okazję, na pewno jeden z nich kupie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie slyszalam o tej rozlewni. Ciekawa jestem zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tych zamiennikow ale czesto zamawiam jakies :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszelkie odpowiedniki, zamienniki czy inne tego typu produkty by psikać się nimi każdego dnia nawet wielokrotnie i sobie nie żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przemawiają do mnie ani zamienniki, ani też perfumy rozlewane...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam jeszcze o tych perfumach. Chętnie przetestuję :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej strony ale chętnie przeglądne ich perfumy

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing post dear :) like it! :)

    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wariant męski i damski tych perfum i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. O musze zajrzec na ich stonke:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo zaciekawiły mnie. Jestem ciekaw zapachu

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie to nowość, ale jeżeli będę miała okazje to chętnie wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam firmy, świetnie że mają zamienniki tylko szkoda że nie trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie pooglądam co tam mają ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o tych perfumach, ale zaraz przejrzą ich stronkę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaciekawiły mnie te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezentują sie dość fajnie xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne perfumy. Chętnie bym się przekonała jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakupiłabym ich perfumy, gdyby nie ta słaba jakość.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie-trwałość to ich drugie imię. 3 godziny i po wszystkim? Toż to jakaś mgiełka zapachowa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Często wybieram polskie produkty. Podobnie jest z perfumami. Moim zdaniem nasze zapachy wcale nie odstają od światowych marek.

    OdpowiedzUsuń