czwartek, 1 marca 2018

Paczuszka z kosmetykami do włosówch zniszczony od CAMELEO/ Delia Cosmetics



Hej kochane włosomaniaczki :)
 Dzisiaj zapraszam Was na zapoznanie się z zawartością paczuszki jaka dotarła do mnie ostatnio od Delia Cosmetics.

I z tego co możecie zauważyć w paczce znalazłam produkty do pielęgnacji włosów CAMELEO z serii ANTI DAMAGE bez dodatku soli.


Szampon keratynowy do włosów zniszczonych

Szampon ładnie sprawdzi się u osób, które są posiadaczkami włosów ekstremalnie zniszczonych mianowicie od zabiegów fryzjerskich czy tez suszenia oraz prostowania.
Bardzo ładnie i delikatnie myje bez naruszenia naturalnej bariery ochronnej
Po zastosowaniu włosy są bardzo sypkie, gładkie, zregenerowane oraz nawilżone.
I co najważniejsze nie puszą się.


Odżywka keratynowa do włosów zniszczonych i łamliwych

Produkt  ładnie uzupełnia się z szamponem wyżej działa bardzo łagodnie na włosy i skutecznie je regeneruje. Dzięki odżywce włosy bardzo łatwo się rozczesują i po jej zastosowaniu są lśniące oraz zdrowsze.

Keratynowa maska do zniszczonych włosów



Generalnie jest to praktycznie podobny produkt jak odżywka wyżej tylko w innym opakowaniu.
Ma praktycznie identyczne zastosowanie czyli rekonstrukcja zniszczonych włosów. 
Pewnie miłośniczki właśnie takich opakowań polubią ten produkt bardziej niż odżywkę w tubce. 
W zasadzie ja oba produkty polubiłam bardzo.

  Płynna keratyna do zniszczonych włosów


Bardzo fajny produkt, który nadaje się zarówno na włosy suche oraz mokre ponieważ nie wymaga spłukiwania. 
Wygodnie się ją aplikuje gdyż odżywka jest w spray-u. Włosy po jej zastosowaniu są bardziej sprężyste oraz elastyczne.

Jedwab do włosów zniszczonych z olejem arganowym


Ostatnim produktem jest jedwab do włosów, który dzięki zawartemu oleju arganowemu ładnie regeneruje zniszczone końcówki i ochrania włosy przed wysoką temperaturą. I co najważniejsze przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek.

Generalnie jestem bardzo zadowolona z kosmetyków do włosów zawartych w pudełku. I zachęcam każdego do zaopatrzenia się w te produkty jeśli oczywiście macie zniszczone włosy.








30 komentarzy:

  1. O.. coś dla mnie jeśli chodzi o zniszczenie ;P
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskę bym chętnie wypróbowała, poza nią to też ten jedwab mnie zaciekawił;>

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw kosmetyków :D Ja bym jednak uważała aby nie przeproteinować włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zniszczone włosy, więc mogłyby się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maska by mi się przydała. Moje włosy są zniszczone prostowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam żadnych z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety mam zniszczone włosy rozjaśnianiem. super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie ich grafika. Zacny zestaw. Plynna keratyna mi sie podoba. I wszystko ma swietny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten zestaw ale dopiero dziś będę go testować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć znam, ale chetnie bym przetestowala reszte.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam bardzo zniszczone włosy więc na pewno przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw bardzo mi się spodobał. moje włosy PO są mięciutkie i bardzo fajnie pachną tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków. Niestety moje włosy są dość problematyczne i często wręcz kują w dotyku, dlatego bardzo chciałabym, aby jakiś kosmetyk sprawił, że będą miękkie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Testuję obecnie ten zestaw i jak na razie jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Także mam ten zestaw. Spisuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przetestować ten zestaw bo zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kosmetyki, nawet nie wiedziałam, że mają takie w ofercie. Muszę się nimi zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych produktów, ale może przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z Camelo używałam tylko fioletowego szamponu, ale produkty wyglądają bardzo zachęcająco. Super post!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą serię i jest bardzo dobra, jeśli chodzi o moje włosy poza płynną keratyną - sam alkohol w składzie jako główny składnik. Prosta droga do siana na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam tych produktów, ale włosy masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj chciałabym mieć takie piękne włosy. Może z takimi kosmetykami jest to możliwe. Koniecznie muszę to sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią prdzygarnelabym całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten zestaw, ale jeszcze testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękne włosy kochana, a co do kosmetyków była bym skłonna je zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wpisy o kosmetykach do włosów. Sama mam problem że swoimi włosami i informacji na temat dbania o nie nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestaw jest idealny dla moich włosów :) Bardzo podoba mi się szata graficzna :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam te produkty i jestem w fazie testów. Póki co zdecydowanym ulubieńcem jest jedwab:)

    OdpowiedzUsuń