piątek, 3 listopada 2017

Makijaż wykonany jedną marką, czyli Minerały od Neauty



Hej dziewczyny witajcie w nowym poście :) Czy tylko ja uwielbiam naturalne kosmetyki? Myślę, że nie ?! od jakiegoś czasu testuje mineralne produkty od Neauty.
Jeśli jeszcze nie znacie tej marki, to czas nadrobić zaległości. 





Produkty Neauty posiadają wszystko, co najcenniejsze w kosmetykach mineralnych:
  • nie zawierają szkodliwych substancji, takich jak: konserwanty, barwniki chemiczne czy też substancje zapachowe
  • są pozbawione talku, tlenochlorku bizmutu, olejów, wosków i silikonów
  • nie zatykają porów, przez co skóra może swobodnie oddychać
  • ze względu na brak szkodliwych, drażniących czy komodogennych substancji są odpowiednie dla wszystkich typów cer, nawet najbardziej wrażliwych, atopowych czy trądzikowych
  • zawartość tlenku cynku oraz dwutlenku tytanu sprawia, że stanowią naturalną barierę przed promieniowaniem UVA i UVB
  • tlenek cynku dodatkowo posiada właściwości antybakteryjne oraz lecznicze – działa łagodząco na podrażnienia oraz ułatwia gojenie się ran
  • na twarzy wyglądają naturalnie, nie powodują powstawania nieestetycznego efektu „maski”
  • ze względu na swoja postać oraz sposób aplikacji są niezwykle wydajne
Tak tak.. z tego co możecie wyczytać z tekstu powyżej to wszystko prawda. Od samego początku wiedziałam, że polubię te słoiczki...


Na zdjęciu możecie zauważyć piramidkę z cieni, róży oraz rozświetlaczy.


Cienie, są REWELACYJNE!!!!!, naprawdę malować oko nimi to czysta przyjemność. Idealnie się blendują, przez to, że są drobno zmielone i co najważniejsze nie osypują się na twarz.
Cienie są bardzo napigmentowane co cieszy mnie niezmiernie. Koszt takiego słoiczka to ok 15 zł za 1g, ale oczywiście możecie zamówić sobie próbkę 0,2 g za 3,90 zł

Specjalnie wymalowałam sobie makijaż tymi cieniami abyście mogły zobaczyć jak się prezentują na oku.


Podkład, który mam na twarzy również jest z firmy Neauty.


Podkład jest dla mnie nowością, ponieważ jest to MINERALNY PODKŁAD kryjący w odcieniu NEUTRAL MEDIUM DARK. 

Jest idealnie dopasowany do mojej cery, i faktycznie kryje co ma zakryć. Absolutnie nie pozostawia efektu maski, a wręcz przeciwnie wygląda na twarzy bardzo naturalnie. Z tego co zauważyłam po ok 3 godzinach na strefie T zaczynam się świecić. 

W makijażu wykorzystałam również róż LILAC BLOSSOM, który przypomina bronzer oraz rozświetlacz PERAL DUST.



No i generalnie podsumowując jestem bardzo dumna i zadowolona z kosmetyków Neauty. 
Naprawdę warto zaopatrzyć się w te kosmetyki, bo cena jest niska a jakość wysoka.

Wszystkie produkty możecie zakupić TU

WPADAJCIE NA ZAKUPY I POCHWALCIE SIĘ CO CIEKAWEGO UDAŁO WAM SIĘ KUPIĆ:)

22 komentarze:

  1. Kolory cieni są piękne <3
    Mi tylko umiejętności brakuje ;)
    zchęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ale szałowe kolory. Świetny makijaż zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę powiedzieć, że Twoje oczy to mistrzostwo świata. Piękny make up.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądnie makeup wyszedł. Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę , że warto je zakupić szczegolnie ze mają tak atrakcyjną cenę

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kosmetyki ma ta marka chętnie bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny makijaż :) pokazałaś, że mineralne kosmetyki mają moc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No Kochana wyglądasz rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory mega! Piękny Ci makijaż wyszedł. Bardzo lubię takie piękne oko i nie mogę się napatrzec. Nie mam jeszcze takich umiejętności. A chciałabym i ja taki efekt uzyskać bo przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszedł Ci ten makijaż, oczy podkreślone perfekcyjnie! Bardzo przypadły mi do gustu cztery kolory Twoich cieni;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie faktycznie mają świetne kolory i niezłą pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjny makijaż. Chyba bym nie umiała takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kolory i świetnie napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cienie mają świetną pigmentację i jeszcze te kolory.
    PS. Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fioletowy cień ze swatcha wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny makijaż :D i sama nie wiem , który kosmetyk porzyciągnął moją uwagę najbardziej :D przyznam, że patrzac na Twój efekt końcowy to chyba z chęcią wszystkie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cienie prezentują się pięknie. Bardzo lubię, gdy nie osypują się podczas aplikacji, gdyż nie muszę robić poprawek. Powoli przekonuje się do kosmetyków mineralnych i szukam odpowiednich dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ale piękny makijaż. Co prawda bardzo wyrazisty ale mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś naprawdę piękna i masz niesamowity talent do makijażu. Bardzo podoba mi się użyty przez Ciebie cień😍

    OdpowiedzUsuń