poniedziałek, 7 maja 2018

Pomada do brwi od Delia Cosmetics



Hej kochane :) witajcie po dłuższej przerwie. Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu do stylizacji brwi od Delia Cosmetics.
 Myślę, że marka jest Wam już znana gdyż często na blogu recenzuję kosmetyki właśnie tej marki. 
Mowa jest o pomadzie do brwi, którą ostatnimi czasy testowałam.

Dostępna jest w 3 odcieniach: Jasny brąz, Ciemny brąz oraz Grafitowy.



Do pomady dołączony jest malutki pędzelek ze szczoteczką dzięki, któremu z łatwością możemy uwydatnić nasze brwi.
 Konsystencja produktu jest kremowa co niezmiernie mi się podoba.
Trwałość pomady bardzo mnie zaskoczyła pozytywnie, gdyż pięknymi brwiami cieszyłam się cały dzień bez jakiegkolwiek naruszenia.
Cena jeszcze bardziej powala mnie na łopatki, bo kosztuje tylko 8,99 zł. 

Pomada jest bardzo wydajna i obecnie jest to mój ulubiony produkt do stylizacji brwi.

Mój odcień pomady to Grafit. 


 
 Dla mnie efekt na brwiach podoba mi się bardzo a Wam ?

30 komentarzy:

  1. lubie henne z delii :) ale pomada też bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ją polubiłam, ale i henna jest świetna - ta żelowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brwi idealne! uwielbiam henny delii, muszę poznać też pomady

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz kochana , ale ja nie używam takich kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dają całkiem naturalny efekt, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polubiłam się z tymi pomadami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Henny nie lubie bo slabo trzyma kolor. Ale pomada wydaje sie być bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Bomba Ci wyszlo Paulina! Rowniutko. Ja to musze w tym temacie wprawy nabrac

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie jak Ci wyszlo. ja nie stosuje bo mam czarne brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych produktów ale to dlatego, że nie upiększam swoich brwi, raz na jakis czas robię henne u kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście bardzo ładnie Ci to wyszło, ciekawy i niedrogi produkt

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten efekt jest bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała koniecznie przetestować hennę :) Ciekawa jestem jak by się to u mnie sprawdziło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyszły Ci te brwi ;D Kiedyś też testowałam tą markę, ale chyba źle nakładałam hennę ;D
    Pozdrawiam :D
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów, masz piękne brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest rewelacyjny. Sama muszę zacząć podkreślać w ten sposób brwi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jaki uzyskałaś bardzo mi się podoba :) Ja mam ciemne brwi, więc nie muszę stosować tego typu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomade chętnie bym sprawdziła, szczególnie, że cena jest mega niska;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt świetny, chociaż ja nie umiem malować brwi i na pewno by mi tak nie wyszło :D Z tą marką miałam styczność jedynie kiedy robiłam brwi ich henną :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie to wygląda ! Choć ja jestem laikiem w tych sprawach ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu jestem na etapie gdy moje brwi na co dzień nie wymagają żadnego malowania, poprawek itp. Raz za czas używam henny z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jakoś nie potrafię namalować brwi pomadą, a takze posiadam tę z Delii.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak narazie miałam tylko henne i produkty do włosów z tej firmy, nawet nie wiedziałam, że są pomady ;O

    OdpowiedzUsuń
  24. Również używam pomady od Delia i jest to mój nieodłączny element w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt mi się bardzo podoba. Ja dostałam te pomady do testów, ale powędrowały do koleżanki, gdyż ja niczego do moich brwi nie stosuje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Efekt świetny ale ja nie korzystam z tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! rzęsy robią wrażenie!:) ja zawsze stroniłam od sztucznych kępek, ale być może się przekonam dzięki tobie :) co do paznokci też kiedyś robilam sobie sama w domu niestety odkąd jest z nami córeczka nie mam zbytnio czasu na takie przyjemności, ajak sie znajdzie chwila wolnego to jest milion innych rzeczy do zrobienia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń