czwartek, 26 października 2017

Wybielająca odżywka do paznokci Nails UP





Hej kochane! :) jak pamiętacie ostatnio recenzowałam kosmetyki od Ingrid Cosmetics.. w paczce również znalazła się odżywka wybielająca o której dziś sobie poczytacie :)

Celowo zostawiłam te recenzję na koniec, ponieważ musiałam poświecić więcej uwagi tej odżywce.


Formuła na bazie wody wzmacnia działanie składników aktywnych (wyciąg z aloesu, witamina B5). Preparat odżywia, wzmacnia i wygładza płytkę paznokci.
Efekt jest widoczny od razu.

Wybielona  i wygładzona płytka
Zlikwidowane przebarwienia
Odżywione i wzmocnione paznokcie
Zawiera ekstrakt z aloesu i witaminę B5
Waga / pojemność: 7 ml 
Cena ok 10 zł


Jeśli chodzi o moje spostrzeżenia na temat tej odżywki jestem mega z niej zadowolona. Moje paznokcie zaczęły rosnąc w szybszym tempie i z tego co teraz zauważyłam są naprawdę w lepszej kondycji..
Odżywka fajnie się sprawdza jako baza pod lakier. Produkt całkowicie wchłania się w paznokcie, i faktycznie je wybiela po kilku sekundach. MAGIA !

Z czystym sumieniem polecam te odzywkę kobietom, które mają problemy z łamliwymi paznokciami i nie mogą ich zapuścić. Ja po tygodniu dostrzegłam efekt. I jestem zadowolona. Myślę, że Wy również będziecie.

zauważyłam jeszcze inne odżywki, których również jestem ciekawa.. Także jest naprawdę w czym wybierać. 

Pozdrawiam Was cieplutko w te jesienne dni, buziaki !


23 komentarze:

  1. Mnie, palaczowi, taka skuteczna odżywka bardzo by się przydała. Dodatkowo moje paznokcie są jak papier, więc muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jakby poradziła sobie umnie, gdyz ostatnio moje paznokcie są w kiepskim stanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kuzynka tego używa :) podobno świetne :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mi się taka odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam problemu z paznokciami. Nie powiem, czasem się łamały, ale to raczej sporadyczne przypadki. Dawno nie stosowałam żadnych preparatów, teraz tylko hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje paznokcie ciągle się łamią, więc z chęcią przetestuje tę odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej odzywce wcześniej, super, że u Ciebie się sprawdziła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przetestować, ponieważ kondycja moich paznokci nie jest zbyt dobra :P

    OdpowiedzUsuń
  9. To super, że jest taka skuteczna i sprawdza się też jako baza pod lakier. Ja na co dzień noszę hybrydy, ale gdy będę potrzebowała jakiejś odżywki do paznokci to będę pamiętać o tej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jej nie stosowałam. Obecnie mam żelki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie się zapowiada. Jak ściągnę hebryde to zrobię sobie taką kurację, by trochę pazurki wzmocnić��

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy produkt, poczytam więcej o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o tej odżywce nie słyszałam, a myślę że mogłaby mi się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo prosze. Trafilas w punkt tematu. Ja wlasnie po miesiacu zapuszczania paznokci mam bana. Zahaczylam o sweter i jest bubel, poniewaz musialam sciac :( plus na niektorych mam biale plamki co swiadczy o braku witamin. Musze pomyslec o tego typu produkcie. Przydalby mi sie moze dzieki niemu nie chodzilabym taka zla.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wlasnie zrobilam przerwe w hybrydach na odzywki. Moje paznokcie wymagaja troche wsparcia dlatego z checia siegne tez po ta odzywke skoro wiem juz przynosi szybkie efekty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam naturalnie twarde paznokcie, więc nigdy nie używałam odżywek; ale fajnie wiedzieć, że są skuteczne preparaty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio nie narzekam na stan moich pazurków. Są twarde i szybko rosną. Co dziwne ja zupełnie niczym ich nie faszeruje

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę ją wypróbować. Moje paznokcie po hubrydach potrzebują pomocy

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam jej, póki co używam hybryd, ale warto znać różne produkty odżywcze na wypadek rezygnacji z hybrydowego manicure;>

    OdpowiedzUsuń
  20. mi przez hybrydę bardzo osłabiły się paznokcie, teraz odpczywam od niej i właśnie testuję różne odżywki

    OdpowiedzUsuń
  21. Żele bardzo mi osłabiły paznokcie xd i szukam od jakiego czasu dobrej odżywki xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio miałam okazję przetestować tę odżywkę i przyznam szczerze, że naprawdę się sprawdziła :) przebarwienia zniknęły, a paznokcie są mocniejsze. Zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie kupiłam ten produkt i po zaaplikowaniu zaczęły boleć mnie paznokcie jak i skórki dookoła. Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń