piątek, 6 października 2017

Pomadki od Ingrid Cosmetics


 

 Hej :) dzisiejszy post będzie dotyczył pomadek Matt /Shine od Ingrid Cosmetics. 
Jak dla mnie jest to zupełna nowość więc z przyjemnością chciałam je przetestować, gdyż pomadki uwielbiam szczególnie matowe :) 

 Pomadka do ust WonderMatt Ingrid zapewnia intensywny kolor oraz satynowe wykończenie makijażu przez cały dzień. Nowa formuła z chroni usta przed wysuszeniem. Lekka, kremowa konsystencja zapewnia idealną aplikację, a najwyższej jakości pigmenty gwarantują makijaż z efektem long- lasting. Dostępna w 9 modnych odcieniach pełnych blasku.

 
Szczerze? uwielbiam te pomadki! Kolory są tak bardzo nasycone co mnie niezmiernie cieszy, a ich trwałość również jest zadowalająca. Nie ścierają się zbyt szybko, oraz nie wysuszają naszych ust.


Pomadki rozprowadzają się idealnie, konsystencja ich jest kremowa, no i warto wspomnieć o tym, że nie powodują uczucia lepkości (czego nie znoszę) ;)

Kolorystyka tych pomadek jest naprawdę bardzo ciekawa.
:)
 A teraz możecie zobaczyć jak kolory pomadek prezentują się na ustach


 

Za 4g produktu zapłacimy 10 zł, więc cena jest ,,śmieszna'' za tak dobrą jakość pomadki.
Jestem bardzo mile zaskoczona i polecam zostać posiadaczką tych pomadek. 
Który kolorek przypadł Wam do gustu? Pozdrawiam i czekam na komentarze :)

25 komentarzy:

  1. Pomadki wydają się być całkiem ładne. Ostatnio nie przepadam za takim "mokrym" wykończeniem, ale jak za 10 zł pigmentacja jest całkiem fajna. Pomadka 307 podoba mi się chyba najbardziej. Sama firma mnie jakoś szczególnie nie kusi, ale fajnie znać opinię na temat tych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne czerwienie, szczególnie 307.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie się prezentują, ale tylko trzy kolory mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 312 i 307 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 312 jest genialny!!!! Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się kolory 295 i 311. Są przepiękne :D Pomadki te mają taki błysk, co dość dziwne jest przy macie - chyba, że to wina zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie prezentuje się odcień 307. Uwielbiam pomadki w takich mrocznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taką cenę to szkoda ich nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. 297 i 304 mi sie podoba. 297 jest delikatny, typowy na co dzien dla mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. 295 i 311 noo i 307 do takiego mocniejszego looku, bardzo ładnie się prezentują;>

    A cena faktycznie niska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory i cena mówią same za Siebie. Muszę mieć wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena jest rewelacyjna, a z kolorem miałabym ogromny problem, za dużo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudownie wyglądają :) najbardziej wpadł mi w oko odcień 304 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudny wybór każda pomadka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne kolorki!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie fajna cena, 287 mi się podoba :) Ja jestem zakochana w Isa Dorze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No jest w czym wybierac. Mi najbardziej podoba sie roz z pierwszego zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj jest w czymm wybierać, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te czerwone odcienie do mnie przemawiają xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory piękne. Ja także nie lubię, kiedy pomalowane pomadką usta się kleją, więc tu duży plus!
    No i cena za taką trwałość super niska. Bardzo zachęca do zakupu😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow super kolorki szczerze ja używam rzadko pomadki ale bardzo mi się podoba z nr 304 i 297☺

    OdpowiedzUsuń