poniedziałek, 13 listopada 2017

Moje nowe dzieciaki! Czyli kosmetyki od Debby



Hej kochane ! Dzisiaj przychodzę do Was z nową marką kosmetyków młodszą siostrą Deborah mowa jest o marce deBBY.  Kojarzycie? jeśli nie to zaopatrzcie się w coś do picia, kawkę, herbatkę, ponieważ przygotowałam dla Was  dość długi post.

DEBBY to włoska marka, wypuszczona na rynek przez Deborah. Z tego co się dowiedziałam kosmetyki deBBY są dostępne w SuperPharm oraz wybranych Drogeriach Jasmin.

I ostatnio w moje ręce wpadły kosmetyki, które możecie zauważyć powyżej...

Zacznę może od mojego faworyta, którego naprawdę bardzo polubiłam a jest nim


Puder matujący w kompakcie.
 
Powder Experience Compact Powder to matujący puder w kompakcie od marki Debby.
Formuła Experience Compact Powder wzbogacona jest w klejnoty w proszku dzięki czemu nadaje efekt cudownego rozświetlenia.
W formule zawierają się takie klejnoty jak ametyst, perła, koral, bursztyn, jadeit i rubin wraz z minerałami.
Puder pozostawia skórę zmatowioną, jest miękki i lekki.
Delikatnie perfumowany.


W moje ręce akurat wpadł puder w kolorze 00 i bardzo się z tego powodu ciesze bo jest najbardziej bezpieczny, ale z tego co widziałam pudry są jeszcze w innych odcieniach.

Najbardziej podoba mi w nim to, że naprawdę matuje i zapobiega błyszczeniu się skórze.
Pięknie delikatnie pachnie i bez problemu rozprowadza się na twarzy nie pozostawiając smug.
Naprawdę potrafi zapewnić matowe, naturalne wykończenie.


Cena ok 21,40zł/8,5g

kolejny produkt to świecidełko czyli 

Rozświetlacz All Over

 

 Szczerzę? pięknie pachnie i wygląda bardzo elegancko. Jednak to wszystko, nie urzekł mnie za bardzo.. nie podoba mi się jego konsystencja i to w jaki sposób się rozprowadza... Na twarzy pozostawia jedynie kropeczki brokatu... Nie Nie Nie nie podoba mi się taki efekt.



 a teraz czas na pomadkę w nietypowym kolorze dla mnie:)


Pomadka Lip Chubby Mat w odcieniu Coral Rose

Sama w sobie pomadka jest bardzo fajna. Tylko tak jak wyżej napisałam jest to dla mnie nietypowy kolorek, ponieważ nigdy nie malowałam ust w kolorze marchewkowym.

   
Nie mniej jednak przekonuję się do niej coraz bardziej. Dość długo pozostaje na ustach nawet jeśli coś jemy lub pijemy.

i czas na kredeczkę...

evePENCIL w kolorze 10




Na temat kredki nie będę się rozdrabniać napiszę jedynie, że jest trwała mocno czarna i mięciutka. Czyli taka jak lubię. :)

I skoro jesteśmy przy temacie oczu ostatni produkt a jest nim

Tusz do rzęs EXTRA volume.



Tuszu osobiście ja nie testowałam na swoich oczach, bo nie mam takiej możliwości, ale przetestowałam go na innej osobie. I stwierdzam, że jest niezły. Dlaczego? głównie dlatego, że pięknie wydłuża i podkręca rzęsy. Absolutnie ich nie skleja.

No i tym produktem chciałabym zakończyć prezentację kosmetyków marki deBBY.
Coś wpadło Wam w oko ? Mieliście już do czynienia z tą marką? 

27 komentarzy:

  1. Podoba mi się gruba szczoteczka przy tym tuszu (choć ogólnie wolę silikonowe) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca ta pomadka. Mi sie kolor bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki nie znam ale po przeczytaniu recenzji na ten temat wydaje się być wporządku. Bardzo zaciekawiła mnie pomadka bardzo fajny efekt na ustach i dość ciekawy kolorek😀 i tusz super jeśli nie skleja rzęs

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w mieście SuperPharm więc przy najbliższych zakupach chętnie przyjrzę się tym kosmetykom bliżej, bo niektóre rzeczy mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tą pomadka bym sie polubila:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka wygląda naprawdę świetnie xd ale mnie ciekawi tusz xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm chciałabym wypróbować na sobie te kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się wcześniej z tymi kosmetykami. Tusz wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  9. Marki wprawdzie nie znam jednak z calego zestawu zainteresowal mnie puder matujacy. Ciekawe jak z kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przetestować ten tusz :) pomadka wygląda ładnie ale to akurat nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Także mam ten zestaw i muszę powiedzieć że jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy. Chętnie dowiem się o niej więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, ale kocham pomadki ;) Może kiedyś wypróbuję, jeśli wpadnie mi w ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie znam tej marki, co do pomadki to też uważam ten kolor za nietypowy. Na tak dużą ilość pomadek, które mam to takiego koloru nie używałam. W każdym razie ładny jest;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, ale pomadka ma piękny kolor. Chętnie wyprobowałabym też tusz do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tusz na pewno bardzo mi się przyda. Mój obecny jest już na wyczerpaniu, a ten zachęca! I kolejny raz pokazujesz mi markę, o której dotychczas nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moim zdaniem kosmetyki prezentują się cudownie, chętnie bym przetestowała . i nie znam tej marki, ale już mi się gdzieś przewinęło kilka razy, wiec pewnie niedługo będzie wysyp tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej marki. Pierwszy raz o niej słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Markę słyszę i widzę pierwszy raz, ale coś czuję, że z niektórymi kosmetykami bardzo bym się polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale produkty wydają się być fajne. Szczególnie tusz.

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi się podoba ten kolor pomadki :) Według mnie idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam tej marki, ale pomadka na Twoich ustach wyglada fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kredka super- uwielbiam takie miękkie- fajnie się je rozciera.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobami się kolor pomadki. Fakt jest nietypowy, ale właśnie to mnie w niej urzekło

    OdpowiedzUsuń