poniedziałek, 30 października 2017

Moje pierwsze zamównienie z Twinkle Deals




Hej ! dziś zapraszam Was na dość nietypowy post na moim blogu. Mianowicie chciałabym się podzielić z Wami moim zamówieniem ze sklepu Twinkle Deals 
Nie wiem czy kojarzycie ten sklep, ale jeśli nie to zapraszam do zapoznania się z asortymentem, ponieważ gwarantuje, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Z racji tego, że to moje pierwsze zamówienie postanowiłam, nie zamawiać ubrań choć mam kilka sweterków na oku..

więc postawiłam na lakiery hybrydowe marki Ellite99, które zawsze chciałam prztestować aby sprawdzić ich jakość.



następnie wybrałam 10 sztuk pędzli, ponieważ z moich już wypadają włoski co mnie trochę irytuje..



I ostatni produkt to plastikowy organizer na kosmetyki, który chciałam zakupić sobie już dawno.

 


I to na tyle.. już nie mogę doczekać się aż te 3 rzeczy przyjdą do mnie. Wpadło Wam coś w oko z moich propozycji?



26 komentarzy:

  1. Te organizery są świetne. ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie organizery są super!
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te pędzle, bardzo lubię szczególnie te duże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny organizer, bo ma szufladki. Z lakierow w sumie jestem zadowolona. Podobne odcienie chce jeszcze zamowic. Typowe jesienne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery mają fajne kolory, jestem ciekawa jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny organizer i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pędzelki i organizery są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś :) Najbardziej podoba mi się organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny organizer! Mój jest również plastikowy, ale jest trochę niski i mi się pędzle przechylają, wypadają. Bardzo mnie to drażni. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja musze zamowic sobie taki organizer, ale jak narazie ciagle wybieram ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak sprawdzą się lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pędzle mam i jestem zadowolona !
    a organizer mega, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie daj znać jak się sprawdziły lakiery! ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się organizer. Mam ten zestaw lakierów i są dobre. Trwałe , napigmentowane i nie marszcza sie w lampie

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzje lakierów! :) bardzo kuszą😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Organizer przydałby się,ciekawa jestem jaki będzie jakościowo. Lakiery też prezentują się ciekawie, czekam na opinie, co do jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Organizer jest świetny. I wszystko ma swoje miejsce .

    OdpowiedzUsuń
  18. kusza te lakiery, ciekawa jest jak się sprawdzą, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamówiłaś świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wszystkie propozycje są świetne ale najbardziej to wpadł mi w oko organizer😉

    OdpowiedzUsuń