niedziela, 26 czerwca 2016

Moja stylizacja- koszulka od Secret Boutique



Witajcie moje kochane :) Dzisiaj na blogu pierwszy raz postanowiłam opublikować swoją własną stylizację. 

Głównie chciałabym pokazać jak prezentuję się koszulka którą wygrałam u Secret Boutique :)

Jak możecie zauważyć koszulka jest jeansowa, zapinana na guziczki, bardzo wygodna i stylowa.
Można kombinować, bo będzie pasować za równo do legginsów jak i eleganckich spodni czy spódniczki. Moja wersja jest bardziej ''grzeczna'', ale gdy odepniemy jeden guziczek koszulka staje się ''sexowną stylówką''. Ja akurat wolałam luźniejszy styl czyli leginsiaki i adidaski. W takiej wersji czuję się najlepiej .

Właśnie taką koszulkę możecie kupić u Secret Boutique także zapraszam do polubienia fanpage przesympatycznej dziewczyny, która posiada w swoim asortymencie inne ubrania równie piękne jak ta koszulka. :)





                                                            
                                                     I to na tyle :) Pozdrawiam i życzę Miłego dnia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz