poniedziałek, 20 czerwca 2016

Oczyszczające plastry na nos

  

Dzień dobry :) dzisiaj zapraszam do lekturki na temat bezinwazyjnego zabiegu kosmetycznego, który możecie wykonać same w domu :)

Jak widzicie, opowiem Wam o oczyszczających plastrach na nos, które maja za zadanie
 Usunąć wągry, martwy naskórek oraz płytkie zaskórniki. 
Pomóc pozbyć się toksyn i pozostałości po kosmetykach .
 Regulować sebum oraz pozostawić skórę odświeżoną i gładszą. 



Faktycznie po aplikacji plastra nos mam o wiele gładszy niż przed zabiegiem. Świetnie poradził sobie z zabraniem z noska niechcianych wągrów. Na tym najbardziej mi zależało...

Plastry kupiłam w Biedronce za śmieszą cenę 5,99 zł . W opakowaniu znajdziecie 2 sztuki plasterków, które musicie przykleić na zwilżony nos czarną strona. 


Ta czarna strona to nic innego jak węgiel aktywny, który z noskiem robi cuda.. :) 
Taki zabieg w domu może wykonać każda z nas, nie ma w tym nic trudnego a efekty są nieziemskie.
Jeśli chodzi o mnie po zabiegu mój nos był dość czerwony i swędział. Po kilku minutach cieszyłam się pięknym, czystym noskiem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz