piątek, 10 czerwca 2016

Kolastyna i jej CC KREM

  

Witajcie kochane ! :)  jak już zauważyłyście po opisie dzisiejszy post będzie dotyczył CC kremu z Kolastyny. Krem który pomoże odzyskać naszej skórze perfekcyjny i naturalny wygląd. Bez parabenów i parafiny :)

Tak naprawdę jest to mój pierwszy CC krem, więc postanowiłam go zakupić aby sprawdzić czym się różni od tradycyjnych BB kremów.

Z tego co zauważyłam krem CC świetnie tuszuje niedoskonałości dobrze się sprawdzi u kobiet, które mają cerę zaczerwienioną oraz naczynkową.

Generalnie bardzo dobrze się rozprowadza na skórze i ładne komponuje się z kolorem twarzy.

Praktycznie wcale go nie widać :) Plus  również za to, że pięknie pachnie oraz nawilża. :)

Wydajny oraz dobrze dostępny nie tylko w drogeriach  :)  Jeśli chodzi o cenę ja go kupiłam za ok 10 zł w Biedronce.  w promocji :) Bez promocji kosztuje ok 15 zł.

Jeśli chodzi o odcień ja posiadam MEDIUM  dla śniadej cery.


Póki co o mój  ulubieniec, ale na wesela itp się nie sprawdzi ...  :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz