niedziela, 5 czerwca 2016

Kosmetyki z firmy Bioteq

 

 Cześć dziewczyny ! :) w dzisiejszym poście opowiem Wam o kosmetykach z firmy Bioteq. Na wstępie chciałabym serdecznie podziękować firmie Bioteq za możliwość przetestowania tych trzech produktów. Jeden z nich mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Jeśli jesteście ciekawe który produkt będę zachwalać zapraszam na dalszą część posta. :)

W takim razie na początku opowiem wam troszeczkę o produkcie, który faktycznie spełnił moje oczekiwania w 100 %.

                        

Serum do rzęs i brwi wzmacnia i zapobiega wypadaniu rzęs i brwi.

Serum aktywnie wspomagające wzrost brwi i rzęs. Stanowi źródło substancji odżywczych dla struktury rzęs.
Wzmacnia cebulki, intensywnie stymuluje wzrost oraz zapobiega wypadaniu włosków. Systematycznie stosowane pozwala uzyskać  naturalnie piękne, gęste, wzmocnione i wydłużone rzęsy.

 

Nie spodziewałam się aż takiego efektu po 30 dniach  Rzęsy stały się zdecydowanie grubsze, gęstsze oraz dłuższe i minimalnie podkręcone. 

 

 Same możecie ocenić :) dodam, że to nie są moje oczy więc wybaczcie za te ,,pajęcze nóżki,, na rzęsach. Bardzo ważne jest aby serum stosować regularnie dzień w dzień :) wtedy efekt będzie gwarantowany .
Ten produkt polecam dla każdej dziewczyny, kobiety w każdym wieku która marzy o pięknych i długich rzęsach. 


 

Do testów również dostałam wybielającą bazę do paznokci. 
Świetnie się sprawdzi u osób, które mają problemy z paznokciami. Mianowicie odżywka neutralizuje przebarwienia i przywraca zdrowy wygląd paznokci. 

Unikalna formuła preparatu o szerokim spektrum działania optycznie wybiela żółtą, przebarwioną płytkę paznokcia. Nadaje paznokciom połysk i zdrowy wygląd.

Efekty są widoczne od razu po użyciu.

Dzięki zawartości naturalnego kwasu cytrynowego i wyciągu z kiełków pszenicy, preparat rozjaśnia paznokcie i likwiduje wszelkie przebarwienia powstałe na płytce paznokcia wskutek nadmiernego przesuszenia lub długotrwałego stosowania ciemnych lakierów do paznokci.

Stosowany jako baza tworzy warstwę ochroną, która zapobiega ponownym przebarwieniom i żółknięciu płytki paznokcia. Przedłuża trwałość lakieru i zapobiega odpryskom. 

 

 Jeśli chodzi o moje paznokcie ja nie mam problemu z białymi plamkami, ale faktycznie ta odżywka zapobiega odpryskom lakieru i zdecydowanie na dłużej lakier pozostaje na paznokciach. I co jeszcze dodam po pomalowaniu paznokci odżywką lakier pięknie się błyszczy...


 


A ostatni produkt to nie pomadka bezbarwna ... :) przyznam się szczerze, że ja od razu tak pomyślałam ;) A to nie jest nic innego jak sztyft ochronny SPF 50. 

Sztyft ochronny SPF 50 ochrania usta, nos, uszy, okolice oczu i znamion przed promieniowaniem UV.

Innowacyjny sztyft SPF 50 UVA/UVB idealny do punktowej  ochrony przed promieniowaniem słonecznym na delikatnych obszarach skóry, takich jak okolice oczu, usta, nos, uszy, znamiona a także blizny.  Stanowi skuteczną ochronę w solarium: zabezpiecza plamy pigmentacyjne, tatuaże oraz blizny. 

 

Tak jak same widzicie po opisie produkt jest przeznaczony do punktowej ochrony przed promieniowaniem słonecznym. Osoby, które posiadają jakieś znamiona na ciele powinny stosować przed opalaniem właśnie tego typu produkty. Także jeśli wybieracie się na solarium nie zapomnijcie się ,,zabezpieczyć,, sztyftem :) 

Serdecznie zapraszam do odwiedzenia sklepu http://bioteq.eu/
w którym możecie kupić właśnie te produkty, które wyżej opisałam. 

Czekam na wasze komentarze:) Może któraś z Was już używała produkty z firmy Bioteq ? 


 

 

 









3 komentarze:

  1. Chcę te produkty mieć :)Bardzo przydadzą mi się. I serum do rzęs,i preparat wybielający, i sztyft ochronny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie nie mam chyba nic z tych kosmetyków u siebie więc ciężko mi na ich temat się wypowiedzieć. Najbardziej na ten moment odpowiadają mi kosmetyki z firmy https://eveline.pl/kosmetyki-do-twarzy i to właśnie je zazwyczaj stosuję do pielęgnacji twarzy.

    OdpowiedzUsuń