poniedziałek, 4 lipca 2016

Najlepsza maska do włosów ...


  

 
Hej ! dzisiaj post o masce, którą pokochałam ją za jej działanie..
Jeśli chodzi o firme NEW ANNA cosmetics spotkałam się z nią po raz pierwszy .. i od niedawna bardzo żałuję :( bo, od dekoloryzacji moje włosy są suche, oklapnięte oraz zniszczone, a ta maska radykalnie je odmieniła :)

Sama w sobie maska jest o pojemności 300 ml i jak możecie zauważyć aplikuje się ją za pomocą pompki co jest przynajmniej dla mnie ogromną zaletą jeśli chodzi o maski/ odżywki.

Skusiłam się na nią tylko i wyłącznie temu, bo tak jak wspomniałam wcześniej moje włosy są bardzo suche i dlatego chciałam jej dać szansę. W sumie na początku przyznaję się bez bicia pomyślałam...(moim włosom już nic nie pomoże..) a jednak nie ..bardzo się pomyliłam z czego się niezmiernie ciesze :) 


Jak możecie zauważyć moje włosy po użyciu maski nie są oklapnięte wręcz przeciwnie uzyskały mega objętość.

   

Od dawna moje włosy nie były tak mięciutkie, wręcz rozsypują się pomiędzy palcami ... uwielbiam ..

 


Na takim efekcie najbardziej mi zależało aby zregenerować włosy oraz aby nabrały objętości. 

Polecam maskę dziewczynom, które mają właśnie taki sam problem jak ja ...

No i jeśli macie ochotę a ja zachęcam Was bardzo do kupna właśnie tej maski lub innych produktów z firmy NEW ANNA cosmetics http://www.annacosmetics.pl/ 
bo z tego co zauważyłam firma posiada jeszcze inne cudeńka do włosów. :) 
Pozdrawiam i całuję Was :*

4 komentarze:

  1. Też mam tą maskę. Dobrze, że ruszył ich sklep internetowy, bo w mojej okolicy nie ma drogerii Hebe. Bardzo podoba mi się zapach jaki pozostaje na włosach. Maska dobrze nawilża i regeneruje. Po rozjaśnieniu miałam bardzo przesuszone i łamliwe włosy, a ta maska sobie z nimi poradziła. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogłabyś powiedzieć jak stosujesz tą maske? czy przed myciem, czy jako odzywke? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po umyciu włosów nakładam na 10-15 min i zmywam nie za zagoraca woda :)

      Usuń