czwartek, 23 czerwca 2016

AA etnic żel peelingujący do mycia twarzy z olejkiem avocado


Hej ! W dzisiejszym poście krótko i na temat żelu peelingującego do twarzy z firmy AA. 

Szczerzę się przyznam, że nigdy nie miałam kosmetyków z AA, choć jednak na "teraz" potrzebowałam peelingu postanowiłam go kupić nie znając o nim opinii. 

Dlaczego go kupiłam? hmm po pierwsze dla zapachu :D pięknie pachnie choć za avocado zbytnio nie przepadam... ale jednak ten zapach jak najbardziej mi odpowiada. :)
peeling posiada olejek z awokado  nazywany olejem 7 witamin  (A B D E H K PP) wykazuje dużą zgodność z naturalnymi lipidami skóry, dzięki czemu doskonale pielęgnuję skórę
Po drugie peelingujące drobinki, pobudzają mikrokrążenie i dotleniają skórę.
Przy tym ma właściwości złuszczające, po czym nasza twarz jest gładziutka.
Olejek babassu ze względu na swoje właściwości zmiękczające doskonale nawilża skórę i chroni ją przed czynnikami zewnętrznymi.

Jeśli chodzi o moją opinię i wrażenia jestem zadowolona z kosmetyku. Przezroczysty żel doskonale ściera martwy naskórek z twarzy i w okolicach nosa. Twarz wygląda o niebo lepiej po jego zastosowaniu.

Jak najbardziej go polecam :) Tani bo nie całe 10 zł wydajny i niezawodny :)
Takie kosmetyki to ja lubię :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz