poniedziałek, 8 stycznia 2018

Kosmetyki naturalne VIANEK



Hej kochane! która z Was również uwielbia podarować swojej skórze naturalne składniki? 
Dziś przygotowałam dla Was post o polskiej marce kosmetyków VIANEK.

Dzięki przyjemności drogerii Jaśmin, miałam okazję przetestować dwa produkty pielęgnacyjne do twarzy z marki VIANEK.

Bardzo fajnie, bo z tej firmy jeszcze nic nie testowałam a nie powiem już od jakiegoś czasu byłam ciekawa jakości ich kosmetyków.


Łagodzący krem do twarzy/ Na noc
 

Intensywnie łagodzący krem do pielęgnacji wrażliwej, podrażnionej cery, skłonnej do alergii i zaczerwienienia. Bogaty w nawilżające i odbudowujące barierę wodno-lipidową oleje (z pestek winogron, słonecznikowy, kokosowy). Zawiera także ekstrakt z ostrożenia, który regulując funkcje skóry, zapewnia jej nocną regenerację oraz przywraca właściwy koloryt. Dodatek panthenolu i alantoiny przynosi ukojenie, redukując uczucie napięcia i dyskomfortu.

 SKŁAD
Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Cirsium Eriophorum Extract, Panthenol, Coco-caprylate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Sodium Alginate, Allantoin, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Citrus Limonum Peel Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool.
 
 

Generalnie polubiłam się z tym kremem a raczej moja twarz. Zapach delikatnie-kwiatowy bardzo mi przypadł do gustu. To co mi w nim odrobinę przeszkadza to jego konsystencja i bardzo wolne wchłanianie się produktu w skórę. Mimo tego, że jest dość tłusty bardzo fajnie nawilża moją twarz.
Krem jest bardzo wydajny co mnie niezmiernie cieszy starczy mi na dłuższy czas. Czy zredukował moje zaczerwienienia? hmm myślę, że w mniejszym stopniu tak, jednak bardziej nawilża niż łagodzi podrażnioną cerę.

za 50 ml produktu zapłacimy ok 30 zł 



 Wzmacniający płyn micelarny Tonik 2w1


Usuwa makijaż, oczyszcza i tonizuje skórę. Przywraca odpowiednie pH, zwiększa nawilżenie skóry i ujednolica koloryt.
Wyjątkowy produkt typu 2w1 łączy zalety płynu micelarnego i toniku. Jest bardzo łagodny dla skóry, doskonale sprawdza się w pielęgnacji cery naczyniowej, wrażliwej i zaczerwienionej. W delikatny sposób usuwa makijaż i oczyszcza skórę z codziennych zanieczyszczeń, a przy okazji tonizuje i przywraca odpowiednie pH. Zawarty w jego składzie ekstrakt z kwiatów czarnego bzu dzięki rutynie i witaminie C chroni kruche naczynka włosowate i działa antyoksydacyjnie. W połączeniu z pozostałymi składnikami, m.in. skwalanem i olejem ze słodkich migdałów zwiększa też poziom nawilżenia w skórze. Jego działanie wzbogaca dodatek kwasu migdałowego, który pobudza komórki skóry do szybszej regeneracji, pomaga ujednolicić jej koloryt i spłycić drobne zmarszczki. 

SKŁAD
Aqua, Glycerin, Decyl Glucoside, Propanediol, Sambucus Nigra Flower Extract, Squalane, Prunus Amydgalus Dulcis Oil, Pantenol, Mandelic Acid, Cocamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum.

I to jest produkt, którego codziennie używam odkąd go posiadam. Ubóstwiam go za to, że nie zawiera alkoholu oraz parabenów. Jest delikatny dla mojej skóry i bardzo ładnie usuwa makijaż. Zapach płynu dość słodki ale bardzo przyjemny. Czuć, że skora po nim jest naprawdę bardzo oczyszczona i miękka. I co najważniejsze jest bardzo wydajny.

                                                         Za 200 ml zapłacimy ok 18 zł.


                      A Wy znacie markę Vianek? Posiadacie jakieś produkty z tej marki?

28 komentarzy:

  1. Płyn micelarny mnie zaciekawił! Ja z kolei miałam od nich nawilżający szampon do włosów i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory produkty Vianek fajnie się u mnie spisywały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z twojego opisu wynika że warto te kosmetyki wpisać na listę zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremów u mnie dostatek, więc na razie się na żaden nowy nie skuszę, ale za to płyn micelarny tonik 2w1 chętnie bym sprawdziła na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Vianku słysze same dobre opinie, wiec chyba w koncu warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny masz zestaw. produkty vianek maja mily bardzo delikatny zapach. i swietny sklad. posiadam nieco onne ale i ja jestem z nich zadowolona. i dostepne sa w rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy sposób jest dobry, by być bliżej natury :) Ostatnio postanowiłam, że wprowadzę do swojej pielęgnacji więcej kosmetyków naturalnych i Vianek jest na tej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chętnie poddała testom ich kosmetyki do włosów. Jestem bardzo ciekawa czy i jak by się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubie produkty Vianek. Jeszcze nie trafilam na zadwn który by mnie zawiódł

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kilka kosmetyków Vianek, i wszystkie sprawdziły się u mnie bardzo dobrze jednak bardziej wolę siostrzaną markę biolaven.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te produkty z Vianka są mi bardzo dobrze znane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam płyny micelarne i chętnie bym ten przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki Viana, zarówno za ich skład jak i dobroczynne działanie na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  14. W swoich kosmetycznych zapasach mam ten krem, jednak nie wiem czy będę go uzywac2 ponieważ nie lubie kremów, które długo się wchłaniają

    OdpowiedzUsuń
  15. firmę znam, ale miałam okazję z Vianka używać tylko emulsji do twarzy.
    może kiedys skuszę sie na inne produkty

    OdpowiedzUsuń
  16. W najbliższym czasie chcę zrobić zakupy z udziałem tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię kremów, które wolno się wchłaniają, więc produkt nie dla mnie, ale tonik z chęcią wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam o tej firmie dużo na blogach, i jestem coraz bardziej ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście jeszcze nie znam tej marki, ale już sporo o niej czytałam;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Płyn micelarny to coś dla mnie :) Przyznam, że jeszcze nie stosowałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma nic lepszego niż naturalne kosmetyki. Bardzo lubię produkty Vianek. W łazience mam balsam i kilka kemów i dla mnie są niezawodne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie korzystałam jeszcze z tej marki ale z chęcią sięgnę po ten krem na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już dawno nie kupowałam żadnych kosmetyków z tej firmy xd ale na te się skuszę :d

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam tą markę jedynie z blogowych wpisów. Nie miałam okazji korzystać z kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam okazję poznać się bliżej z kosmetykami od firmy Vianek i się zakochałam. Miałam mleczko do ciała i peeling. Obydwa produkty są super, mleczko łagodzi, nawilża i dobrze sie wchłania. A peeling cudownie ściera martwy naskórek😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam markę Vianek za genialny naturalny skład kosmetyków. Mam mleczko do ciała i peeling i bardzo lubię obydwa te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja powiem tak miałam okazje korzystać z pary produktów tej firmy ale były to próbki kremów bodajże pod oczy oraz krem do twarzy na noc. Bardzo przyjemne kosmetyki, śliczny delikatny zapach planuję zakupić produkty tej firmy właśnie ze względu na to że są na bazie naturalnych składników.

    OdpowiedzUsuń