piątek, 19 stycznia 2018

Cienie do powiek od Pablo Color




Hej kochane :)
 Dziś zrecenzuję Wam cienie do powiek od Pablo Color.

Markę powinnyście już co niektóre kojarzyć, gdyż kilka dni temu powstał post o pomadkach właśnie z tej firmy.



 Wizaualnie ładnie się prezentują, kolory również mnie zachwyciły. Delikatnie ale naprawdę odrobinkę się osypują z czego się niezmiernie cieszę.
Cienie generalnie są uniwersalne, gdyż idealnie nadadzą się na makijaż delikatniejszy ale również wieczorowy.
Jeśli chodzi o samą pigmentacje szczerze aż tak zadowolona nie jestem...


 Na ręku widzicie swatche i nałożone 2 warstwy cieni.
3 pierwsze odcienie są dość delikatnie napigmentowane, ostatni fioletowy mam wrażenie, że jakoś bardziej...






Czy są trwałe? hmm na próbę pomalowałam się z rana ok 8 i do 12 było wszystko na swoim miejscu, jednak już ok 13 cienie zbierały się w załamaniach czego bardzo nie lubię :(
Także 4 godziny wytrzymały idealnie na oku.
Brakuję mi w tych cieniach jakiegoś oznaczenia/numerka/ nazwy danego cienia. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :) 

Jak widzicie cienie mają swoje zalety ale też wady.
Generalnie nie odradzam, czy polecam ? hmm mam mieszane uczucia. Być może u Was cienie Pablo Color sprawdziły by się znacznie lepiej :)

28 komentarzy:

  1. piękne perłowe cienie! :D Lubię takie perłowe kolory :)

    zapraszam również do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a używałaś jakiejś bazy, albo bazowego koloru z innej maki, albo próbowałaś nałożyć na nie puder transparentny? może będą się lepiej trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jednak nie spróbuję ich skoro wytrzymują tak krótko na oku. Ja nie znoszę takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może na bazie lepiej by się trzymały i nie zbierały w załamaniach po paru godzinach :) Pigmentacja mogłaby być lepsza, ale nie jest aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne cienie, ja mam dwie paletki i żadnych pojedynczych. nie miałam jeszcze styczności z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie widać, że mają średnią pigmentację... Ale same kolorki są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że się nie sprawdziły bo wyglądają ciekawie. Ja jednak stawiam zawsze na mocną pigmentację.

    OdpowiedzUsuń
  8. pigmentacja faktycznie dosc slabo wychodzi. za krotko sie trzymaja jak dla mnie - i dla Ciebie. akurat tej firmy nie uzywalam tej firmy cieni, wiec trudno mi sie tutaj wypowiedziec.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbieranie się cieni w załamaniach to upierdliwa wada. Chyba bym się z nimi nie polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne odcienie. Z chęcią wyykorzystalabym je do makijażu karnawałowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najciemniejszy bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolory, ale fakt, że zbierają się w załamaniach nie przemawia na korzyść.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pigmentacja rzeczywiście bardzo delikatna, ale na co dzien wydaja się być ok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory są ladne, ale pigmentacja jest średnia i chyba bym po nie nie sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez nie lubie jak cien zbiera sie w zalamaniu oku. Na wieczor chyba nie uzylabym ich ale na co dzień pewnie sie niezle spisza

    OdpowiedzUsuń
  16. kolory nie dla mnie, a pigmentacja średnia z tego co widzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej nie skuszę się na te cienie. Mam tłustą powiekę, więc przy moich tendencjach, to te cienie nie wytrzymałyby nawet 4 godzin, tak myślę :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne odcienie.Ciekawa jestem, czy u mnie sprawdziłyby się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że cienie tak krótko się trzymają bo fajnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie za krótko się utrzymują na powiece

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory tych ceni są bardzo ładne ale ja też nie lubię gdy cienie zbierają mi się w sieciach powieki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne kolorki, szkoda, że z pigmentacją średnio

    OdpowiedzUsuń
  23. Od cieni wymagam dłuższej trwałości, ale myślę, że idealnie pasowałyby na krótsze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że pigmentacja jest słaba, bo już byłam gotowa na ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę powiedzieć, że prezentują się naprawdę fajnie, szkoda, że pigmentacja jest marna :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń