poniedziałek, 15 stycznia 2018

Pomadki z witaminami do ust od Pablo Color



Hej kochane ! Dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący nowości, które ostatnimi czasy wpadły w moje ręce. Mowa jest o Pomadkach z firmy Pablo Color. Znacie? Jeśli nie, to zachęcam poczytać co nie co o angielskiej firmie TU



Pomadki, które bardzo ładnie pachną zamknięte są w eleganckim czarno-złotym opakowaniu.
Konsystencja jest tak bardzo aksamitna, że po aplikacji usta są bardzo miękkie. Szczerze przyznam, że bez konturówki się nie obeszło... miałam problem, ponieważ delikatnie wychodziłam za kontur ale dzięki temu powiększyłam sobie optycznie usta :).

Skład również jest bardzo dobry, ponieważ pomadki zawierają dużo składników naturalnych i mineralnych dzięki temu nasze usta będą nawilżone i odżywione.




 Jak widzicie pomadki, nie podkreślają suchych skórek co mnie niezmiernie cieszy.

 Kolory są bardzo ładne i wyraziste
 Pomadki są dość trwałe jednak przy piciu i jedzeniu gdzie nie-gdzie kolor się ściera.

Nie mniej jednak bardzo je polubiłam i z przyjemnością sięgnę jeszcze po inne odcienie.

I przy okazji zachęcam do polubienia Fanpage Pablo Color https://www.facebook.com/pablocolorpl/ 

Pozdrawiam Trzymajcie się ciepło ! pa!





28 komentarzy:

  1. dla mnie to całkowicie nowa marka, fajnie te kolory wyglądają na ustach

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie, ale ostatnia pomadka jest bombowa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale pomadki wydają się fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych pomadek, ale chętnie po nie sięgnę. Podobają mi się kolory. Bardzo takie lubię i takich mi brakuje w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni kolor jest piękny, a fakt że pomadki nie podkreślają suchych skórek jest bardzo dla mnie ważny

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory, ale zdecydowanie najbardziej podoba mi się ostatnia pomadka;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory jak na mnie zbyt mocne ale spodobaly by sie mojej mamie. Wszystkie 3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta najciemniejsza najbardziej mi się podoba :) Pierwsze słyszę o tej marce, ale skoro te pomadki są trwałe i nie znikają przy jedzeniu to chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień czerwieni, którą lubię ale tym razem mój faworyt to najciemniejszy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten ciemny kolorek jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy i nigdy o niej nie słyszałam, ale podobają mi się te kolory. Na moich ustach często można zauważyć suche skórki, więc jeżeli te pomadki ich nie podkreślają to super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Firma nie jest mi znana. Odcienie szminek są bardzo ładne aczkolwiek ja gustuję bardziej w różach. Czerwienie to ne moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia bardzo mi się podoba jeśli chodzi o kolor - jednak wygląd ich do mnie nie przemawia - kojarzą mi się z bazarowymi pomadkami

    OdpowiedzUsuń
  14. pomadki prześlicznie się prezentują na Twoich ustach, niestety kolorystycznie nie są dla mnie. a firmy nie znam, pierwszy raz usłyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolory sliczne, chociaz jesli chodzi o moja osobe, to nie uzywam takich na codzien. suchych skorek na ustach mam bardzo duzo stad moze sie tez troche do pomadek zle nastawilam. zazwyczaj wysuszaja mi usta. nie moge na te dobra trafic.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdriszcze takich pięknych ust 😉 Wszystkie pomadki prezentują się na nich pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory są cudowne jednak nie dla mnie i mojej jasnej karnacji i małych ust

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam firmy ale kolory bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne wyraźne kolory. Super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam marki, ale ostatni kolorek mi się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że piękne są te pomadki i z chęcią je kupię ze względu na fakt, że nie widać popękanych skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marki zdecydowanie nie znam, na Twoich ustach prezentują się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te pomadki. Pod9ba mi się pierwszy i drugi kolor.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze dwa odcienie na zdjęciu podobają mi się bardzo, ostatni dla mnie za ciemny :d

    OdpowiedzUsuń
  25. Firma jest dla mnie nowością, ale kolorystykę mają piękną!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę przyznać, że ta firma mnie pozytywnie zaskoczyła :))

    OdpowiedzUsuń