wtorek, 6 czerwca 2017

Mollon Pro Extreme - Paradise Garden



Hej kochani :) jakiś czas temu miałam przyjemność testować lakiery Mollon Pro Extreme Vernis z wiosennej kolekcji Paradise Garden.


Mollon PRO EXTREME 3 STEPS VERNIS to innowacyjny, 3 fazowy system lakierowy do stylizacji paznokci.
Dzięki formule, która w składzie zawiera polimery, system utwardzany jest pod wpływem naturalnego światła,
umożliwia uzyskanie wyjątkowego błysku i trwałości do 10 dni.
 
 
 W moje łapki trafiły 3 pastelowe kolory dlatego postanowiłam wykonać wiosenny manicure. 
 


 
 Jeśli chodzi o same lakiery bardzo je polubiłam. Konsystencja jest dość gęsta, ale nie sprawi mi to żadnego problemu podczas malowania paznokci.Wystarczą dwie warstwy aby nie było prześwitów na paznokciach. Lakier na pazurkah spokojnie utrzymał się tydzień. Także jak dla mnie to długooo, bo ciężko wytrzymać mi z jednym kolorem na paznokciach 3 dni :D..


Kolekcja Paradise składa się z 6 pastelowych lakierów. Wszystkie są piękne prawda?


W paczuszce znalazłam również peeling do skórek o zapachu kiwi.
 
 
Peeling do skórek i paznokci o zapachu kiwi.
Formuła ze zmielonymi nasionami marakui delikatnie złuszcza martwy naskórek i odświeża płytkę paznokcia. Zawarta witamina E, oleje z żeń-szenia, słodkich migdałów, słonecznika i orzechów kukui zmiękczają i nawilżają paznokcie nadając dłoniom promienny i atrakcyjny wygląd.

Aplikacja
Nakładać bezpośrednio na skórki i paznokcie.
Delikatnie wmasować w celu złuszczenia.
Umyć ręce przed malowaniem paznokci.
Pojemność: 15ml
 
Bardzo go polubiłam, bo preparat ładnie natłuścił paznokcie i skórki jednak jak dla mnie za malutkie są te drobinki nasion marakui. 
 
No i na koniec mam dla Was rabacik z którego myślę warto skorzystać   :)
 
 
Zapraszam na zakupy
http://sklep.mollonpro.com/
 i pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Witam Kochana. Super się prezentują te lakiery jestem pod wrażeniem. Ja właśnie nie maluję paznokci ze względu na to, że nie wytrzymują długo ledwo parę dni. A nie ma tyle czasu żeby co 2 lub 3 dni paznokcie malować. Ale może za jakiś czas przetestuję te lakiery i ja😁
    Są prześliczne te kolory😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi się podobają te kolory lakierów, że wracam tu do tego wpisu aby je obejrzeć. Chyba się skuszę i zakupie takie😃

    OdpowiedzUsuń