piątek, 7 października 2016

Sztuczne rzęsy od firmy Neicha



Witajcie :) w dzisiejszym poście podpowiem Wam jak spektakularnie ożywić i powiększyć oko za pomocą sztucznych rzęs. 

Kto mnie zna wie, że uwielbiam mocno podkreślone oko, mocno wytuszowane rzęsy.. a gdy najdzie mnie ochota na sztuczne rzęsiska nigdy im nie odmawiam.. :)

Do przetestowania dostałam 3 pary rzęs, które są na cieniutkim przezroczystym paseczku sylikonowym. 
Pewnie się zastanawiacie, które najbardziej przypadły mi do gustu .. :) Szczerzę powiem, że moimi ulubieńcami są rzęsy:  NEICHA 513

Piękne dramatyczne rzęsy, o włoskach ułożonych delikatnie na krzyż, nieco rzadszych (przeplatane włoski cieńsze i grubsze) do połowy od wewnętrznego kącikach oraz dłuższych i bardziej gęstych (głównie grube włoski) od połowy paska do zewnętrznego kącika. Czarny elastyczny pasek ułatwia zakładanie rzęs oraz sprawia, że nie są one wyczuwalne podczas noszenia w ciągu dnia. Dają efekt „kociego oka”. Polecane do makijaży wieczorowych, na wyjątkowe okazje oraz przy sesjach zdjęciowych.

Tak prezentują się na oczach :) 



Jeśli chodzi o rzęsy o numerze 503 i 508 również je polubiłam ale...
503- jak dla mnie są zbyt gęste. i za ciężkie na pewno nie sprawdzą się na codzień.. Idealnie sprawdzą się na sesje zdjęciowe czy też imprezę.
508- te rzęsy jak dla mnie są za bardzo delikatne i subtelne.. chyba musiałabym kilka razy przejechać się po nich tuszem :D 

Do zestawu otrzymałam również klej do rzęs, który jest REWELACYJNY !!! . dlaczego? już się tłumacze.
-tani
-bez zbędnego zapachu
- idealnie skleja rzęsy
- aplikator jest w formie pędzelka

Generalnie ja zawsze kleiłam rzęsy ulubionym klejem Duo ale teraz moim ulubieńcem jest klej NEICHA INDIVIDUAL EYELASH ADHESIVE 

Zachęcam do odwiedzenia sklepu http://www.neicha.pl/
no i oczywiście polubienia fanpage 

Znacie rzęsy Neicha ? Czekam na Wasze opinie :)




1 komentarz:

  1. A co powiesz o tych z Ardel? Testowalas? Słyszałam że są swietne ��

    OdpowiedzUsuń