wtorek, 30 stycznia 2018

Lakiery do paznokci od Pablo Color



Hej dziewczyny :)
 dzisiejszy post dedykuje lakieromaniaczkom, gdyż jakiś czas temu w moje ręce wpadły bardzo ciekawe lakiery od Pablo Color...


W zestawie znajdowały się dwa rodzaje lakierów m.in. GEL EFFECT 3D oraz EXTRA LONG LASTING z witaminami A+E

 I szczerzę przyznam, że odkąd zostałam posiadaczką tych lakierów bardzo chętnie korzystam z obu serii. 


Jak możecie zauważyć lakiery posiadają bardzo bogata kolorystykę, od jasnych kolorów po ciemne.

Zauroczył mnie pędzelek, dzięki któremu malowanie paznokci wychodzi precyzyjnie bez wychodzenia za skórki..



Konsystencja lakierów również mnie urzekła, gdyż nie jest ani za gęsta ani zbyt rzadka. 
Lakiery posiadają mocną pigmentacje, i dość szybko zasychają a co najważniejsze utrzymują się na paznokciach ponad tydzień czasu bez odprysków.

 

Moim zdaniem lakiery bardzo ładnie prezentują się na paznokciach :) pewnie nie jedna osoba pomyśli, że to hybrydy gdyż połysk mamy powalający.

Wad nie zauważyłam :) i z czystym sumieniem polecam :)

A wy co sądzicie o tych lakierach ?.

 

28 komentarzy:

  1. Bardzo trwałe aż jestem w szoku.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolory, dawno temu miałam jeden lakier tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne lakiery. Łososiowy to idealny kolor dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorystyka faktycznie dość pokaźna, więc każda z nas znajdzie dla mnie odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, jest w czym wybierać podczas malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle kolorów że nie wiadomo, który wybrać najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej ile kolorów! Coś bym dla siebie wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki, można je w fajny sposób łączyć;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory. Zdecydowanie trafiają w mój gust :) Uwielbiam, gdy mam pokaźną kolekcję lakierów, gdyż wówczas mogę bawić się manicurem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne kolory. Żadnego koloru się nie boję

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory. Najlepiej każdy paznokieć pomalowała bym na inny kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wlasnie uzupelniam moja kolekcję lakierów . w tych prezentowanych podoba mi sie kilka kolorków - i ich trwalosc ponad tydzień - wow!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj Kochana masz zestaw na kazda pore roku 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolorki ! Z chęcią przygarnelabym kilka z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory są przepiękne. Obawiam się jednak, że na moich paznokciach nie utrzymałyby się tak długo

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spodziewałam się, że będą tak trwałe :) A ilość kolorów normalnie zapiera dech w piersiach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. w sklepie którym pracuję sprzedają masowo te lakiery - są tanie a trwałe - w ciązy non stop malowałam paznokcie tą marką i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki piękne jednak uzależniłam się od żeli, które mogę nosić miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już od dawna zwykłe lakiery u mnie poszły w kąt odkąd zaprzyjaźniłam się z hybrydą. Natomiast jak na zwykły lakier tygodniowa trwałość jest bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory i rzeczywiście wyglądają na paznokciach, jak hybrydy. Szok :O

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ile lakierów. śliczne kolorki mają <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolory. Rzeczywiście nie ma wizualnej różnicy między nimi a hybrydami. Jestem zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile kolorków do wyboru ♥ Ten najjaśniejszy mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie miałam tych lakierów. Spodobał mi się odcień nude.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne lakiery :D
    Ładne kolory, paznokcie mega <3

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jak na razie nie powiększam już swojej kolekcji tradycyjnych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolory. Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marki nie znam, piękne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń