środa, 17 stycznia 2018

Oryginalne kubeczki od Tarka i Miarka



Hej :) Jak się trzymacie? Mam nadzieję, że Was nie zasypało ፨ . Dziś zapraszam na post o mojej nowej współpracy z firma Tarka i Miarka.

Tarka i Miarka jest internetowym sklepem, w którym każda kobieta znajdzie coś dla siebie... poprzez szeroki wybór produktów. Działów jest naprawdę sporo, spędziłam tam trochę czasu, ponieważ nie wiedziałam na co się zdecydować. Firma proponuje szeroki wybór naczyń kuchennych, tekstyliów czy tez gadżetów do jadalni i kuchni.

Najbardziej spodobały mi się kubeczki, które swoim oryginalnym uchwytem od razu mnie zachwyciły 💗💗

  • Materiał: kamionka
  • Kolor: czarny, biały
  • Pojemność: 0,25 l
  • Wysokość: 10 cm
  • Mycie w zmywarce: tak
  • Uchwyt/ucho: tak
 
Na żywo są jeszcze ładniejsze, a kolory bardziej nasycone. Bardzo swobodnie trzyma się te kubki, ponieważ doskonale dopasowują się do ręki.

Niedługo dzień babci oraz dziadka, myślę, że dostać taki pomysłowy kubek byłby fajnym i ciekawym prezentem.


Jeśli jesteście zainteresowane akurat tym modelem kubka to przesyłam Wam link do sklepu



Wraz z Tarka i Miarka zapraszamy na zakupy do internetowego sklepu https://www.tarkaimiarka.pl/
mam nadzieję, że i Wy coś dla siebie wybierzecie. :)

Tymczasem ja uciekam, dopijać kawunie :) Buziaki trzymajcie się Pa :)


28 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kubeczki, lubię ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wyglądają te uszka od kubeczków, dodają sporo uroku;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sklep. Mają szeroki asortyment. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :) bardzo ładne kupki kupiłaś, sama z chęcią takie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie trzy kubeczki bardzo mi się podobają! :) Najbardziej jednak czerwony <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądają te kubki, sklep znam i mam kilka rzeczy od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie klasyczne kubki, wyglądają bardzo solidnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra kubki, dla mnie ważnym aspektem jest to czy kubek jest wygodny do trzymania, te chyba takie są, super.

    OdpowiedzUsuń
  9. tez musze zakupic takie cudne kubeczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się nie wydają wygodne w użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kubeczki, tak oryginalnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądają te kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maja bardzo ciekawe uchwyty. Lubie jednokolorowe kubki -najlepiej sie prezentuja.

    OdpowiedzUsuń
  14. cups look great i love to buy thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają :) Zastanawiałam się nad nimi już od jakiegoś czasu czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam sklepu ale kubki bardzo fajne! U mnie kubków nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajne uchwyty sa zupelnie inne i wyjatkowe. dosc pojemne te kubeczki. U nas zero sniegu. dzieci ferie maja i sie nudza

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubków nigdy za dużo! Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście bardzo ciekawe uchwyty mają te kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie kubków nigdy dość! uwielbiam :D i juz mi brakuje miejsca na kubki, bo zawsze gdzieś musze dokupić jakiś :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te kubeczki. Napewno zajrzę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze kubeczki. Idealne do porannej kawki

    OdpowiedzUsuń
  23. Kubeczki wyglądają bardzo nietypowo :) Myślę, że jest to ciekawy dodatek do każdego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam bzika na punkcie kubków i filiżanek :D Takich w swojej kolekcji jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie kubków nigdy dość. Myślę, że te spodobały by się moim czytelnikom.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również zaopatrzyłam się w kubeczki w tym sklepie, tyle że moje są inne:)

    OdpowiedzUsuń