środa, 10 stycznia 2018

Płynne pomadki od HEAN



Hej dziewczyny :) Dzisiaj przychodzę do Was z kolejna recenzją tym razem skupimy się na ustach a generalnie na dwóch produktach do ust, które wpadły w moje ręce ostatnimi czasy.

Jest tu mowa o płynnych pomadkach od HEAN. 


Producent o produkcie:

Pomadka o płynnej konsystencji, która po zastygnięciu nadaje ustom intensywny kolor o matowym wykończeniu. Kilkugodzinna trwałość bez wysuszania ust, dzięki dodatkowi odżywczego eliksiru.
 
 Obie pomadki bardzo fajnie się u mnie sprawdziły. Posiadają eleganckie opakowanie, trwałość oraz pigmentacja również jest jak najbardziej na tak. 
 
 

 Aplikatory są bardzo podobne do siebie. Jednak ten z prawej strony był dla mnie bardziej wygodniejszy podczas malowania ust. Jeśli chodzi o zapach pomadek bardziej do gustu przypadł mi GLAM METAL pachnie dość delikatnie, kwiatowo.. czego nie mogę powiedzieć o tej drugiej pomadce MATTE LIQUID zapachem przypomina mi tanią pomadkę z bazarku.
 Ogólnie obie pomadki ładnie prezentują się na ustach i co najważniejsze nie podkreślają suchych skórek.
 
 


 Marka HEAN dostępna jest w sklepach internetowych oraz Drogeriach Jaśmin.
 Cena ok 17 zł.

 Dla mnie bardziej do gustu przypadł ten drugi kolorek. Jakoś lepiej się w nim czuje
A Wam który się odcień bardziej podoba ?

28 komentarzy:

  1. Mam tę pomadkę metaliczną, ale w innym kolorze bodajże Rubin i nie czuję się zbyt komfortowo w tym metaliku ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Metalowa ładnie wygląda na Twoich ustach, ale nawet nie wiem do jakiego makijażu miała bym ją nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory trochę nie moje, ale fajnie ze nie podkreślają suchych skórek

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedną pomadkę tej marki i bardzi chętnie jej używam

    OdpowiedzUsuń
  5. I do mnie bardziej przemawia kolor numer 2 :) Po prostu Ci w nim ładniej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt jest fenomenalny, sama nie wiem, która opcja bardziej do mnie przemawia. cudo. piękne i symetryczne usta

    OdpowiedzUsuń
  7. BArdzo ładny efekty dają te pomadki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również podoba się kolor numer dwa. Nigdy tych pomadek nie używałam, a po tym wpisie na pewno po jakąś sięgne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam jeszcze żadnych pomadek, ale chyba pora to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tak suche usta, ze poki co tego typu produkty omijam. a moje usta balsamami w sztyfcie nawilzam. zawsze mam zima z tym problem

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Twoich ustach te kolory wyglądaja bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta złota. Wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię metalicznych więc druga dla mnie na tak.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie wyglądają świetnie! Najbardziej podoba mi się czerwona.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny efekt, ale niestety ja bym się nie pokusiła. chyba, że na jakieś większe wyjście :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodobała mi się metaliczna :) Fajna alternatywa dla matowych i kremowych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta firma ma dobre kosmetyki jak za ceny, które oferują ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o kolor to bardziej podoba mi się numer dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. MATTE LIQUID 07 bordo - podoba mi sie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta metaliczna o numerze 502 jest przepiękna! Bardzo mi się podoba, ale ciekawe czy czułabym się w niej dobrze, bo to dość odważna pomadka;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem, która jest ładniejsza - obie mi się podobają. Hean ma sporo fajnych kosmetyków :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  22. super kolorki :D ta czerwona jest mega! :D Ta druga, troszkę zbyć błyszcząca jak dla mnie...

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatni odcień wygrywa. Dawno temu używałam kosmetyków tej marki i byłam z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też bardziej podoba się drugi kolor.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak paradoksalnie to nie zabrzmi bardzo podoba mi się kolor glamu, ale w wykończeniu matowym:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow kolory tych pomadek są piękne oba kolory mi się podobają😍

    OdpowiedzUsuń