poniedziałek, 9 października 2017

NOWOŚĆ OD INGRID/ Baza, która nawilża i odmładza.



Hej kochane !  dzisiaj post o bardzo ciekawym produkcie, który trzymam w dłoni:)
Tak tak kolejny produkt od INGRID. Szczerzę coraz bardziej przekonuję się do tej marki głównie dla tego, że to firma z polskim kapitałem. Ja osobiście bardzo cenie polskie kosmetyki, a z tego co się dowiedziałam laboratorium również znajduję się w Polsce. Firma Ingrid ściśle współpracuje z Uniwersytetem Łódzkim oraz Warszawskim :) Taka ciekawostka ode mnie.. a teraz przejdźmy do rzeczy.

 

Baza pod makijaż nawilżająca Make-up Base INGRID

 

Baza pod makijaż nawilżająca Make-up Base INGRID to kosmetyk najnowszej generacji, łączący w sobie właściwości bazy i kremu pielęgnującego.  Zaawansowana receptura zapewnia optymalny poziom nawilżenia i widocznie poprawia kondycję skóry. Lekka, nowoczesna formuła oparta na naturalnym czynniku nawilżającym tworzy film ochronny, który skutecznie zapobiega utracie wody i chroni przed wysuszeniem. Skóra staje się doskonale nawodniona i elastyczna. Baza niweluje żółty odcień cery i wyrównuje jej koloryt,  nadając twarzy promienny, zdrowy wygląd. Polecana do każdego typu cery, szczególnie suchej i odwodnionej.


Jeśli chodzi o moją opinie na temat tego produktu, to jestem bardzo mile zaskoczona po raz kolejny.
Jest to naprawdę dobry kosmetyk o łagodnym zapachu, który wygładza i wyrównuje koloryt skóry.
Konsystencja jest bardzo przyjemna ,,gładziutka,, jeśli można to tak nazwać .


 Baza jest koloru niebieskiego ale nie bójcie się po nałożeniu na twarz jest zupełnie przezroczysta. Co ciekawe z tego co zauważyłam w mniejszym stopniu niweluje moje zaczerwienienia. Dzięki tej bazie makijaż trzyma się o wiele dłużej. Produkt nie wysusza skóry a wręcz przeciwnie ją nawilża.
Odkąd zaczęłam ją testować baza ciągle znajduję się w tym samym miejscu a co to oznacza? że jest bardzo wydajna ! Super ! 

   Wad nie dostrzegłam, ale jestem ciekawa czy Wam ta baza również się sprawdziła? Jakie macie opinie na jej temat ? :) 

 


22 komentarze:

  1. Miałam tą bazę i na prawdę byłam z niej zadowolona :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bazy trochę mnie przeraził :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma zraziła mnie do siebie pewnym incydentem, ale mimo to cieszę się, że Tobie ten produkt się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię bardzo kolorówkę od ingrid. szczegołnym sentymentem darzę podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie wypróbować. Moja skora jest mega sucha..

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować ;) Nie słyszałam o niej

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie konsystencje. Szukam właśnie dobrej bazy więc chętnie jej spróbuję. Kocham Twoje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. posiadam baze z tej firmy, wygralam na instagramie, ale szczerze mówiac jeszcze jej nie testowalam. moze jutro ją sobie ogarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już wiele dobrych opinii o tej bazie, a Twoja jest kolejna :) Ja jej jeszcze nie używałam, ale dobrze wiedzieć, że tyle osób ją poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią zastosuje na sobie tego specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie Ingrid bardzo. Czytałam już na temat tej bazy wiele dobrych opinii, a kolejną jest twoja. Czyli musze kupić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie czekam na tą bazę. Mam nadzieję, że sprawdzi się tak dobrze jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej bazy nie znam, ale z ciekawości chyba jej użyje. Dotychczas używałam wyłącznie bazy w mgiełce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam ani baz ani podkładów więc ciężko zająć mi jakieś stanowisko. Czasem tylko krem CC dla równego kolorytu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Baza i krem 2 w 1? Czemu nie:) Musiałabym tylko sprawdzić, czy nie zapcha moich porów. Mam mieszaną cerę i niektóre kosmetyki nawilżają mnie za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosowałam jeszcze tej marki kosmetyków ale bardzo podoba mi się to, że mawilża skórę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam bazę z innej marki kosmetycznej i bardzo ją lubię. Tej bazy nigdy nie miałam, a w sumie pierwszy raz ją widzę. Chętnie bym ją wyprobowała i przekonała się jak u mnie by działała

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej bazy jeszcze nie znam, do tej pory używałam z innej firmy, ale właśnie się kończy więc zainwestuje teraz w tą xd

    OdpowiedzUsuń
  19. zielona baza pozapychała mi pory, ale dziś po Twoim wpisie dałam jej drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uzywam bazy Ingrid przezroczystej i jestem bardzo zadowolona :)polecam! ta niebieska rowniez musze przetestowac !

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam jeszcze tej bazy :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji jeszcze próbować czy używać w ogóle jakiej kolwiek bazy. Wygląda zachęcająco może kiedyś się skuszę i uda mi się w końcu wypróbować😉

    OdpowiedzUsuń