poniedziałek, 19 czerwca 2017

KONKURS



Hej kochani :) Zapraszam wszystkich chętnych na konkurs !!! ;)

Do wygrania kosmetyki widoczne na zdjęciu między innymi:
  • silisponge, 
  • podkład BB,
  •  błyszczyk do ust, 
  • pomada do brwi,
  •  masełko do ust,
  •  eyliner w pisaku
  • puder do twarzy


aby wziąć udział :
1. Zaobserwuj mojego bloga oraz polub fanpage (napisz pod jaką nazwą)
2.Udostępnij informacje o konkursie i dodaj link w komentarzu oraz zaproś jak najwięcej znajomych
3.W komentarzu odpowiedz na pytanie dlaczego właśnie do Ciebie ma polecieć paczka kosmetyków 

Dodatkowo jeśli macie ochotę zaobserwować mój Instagram będzie mi bardzo miło. 
https://www.instagram.com/paullishabloguje/

Konkurs trwa od 19.06-31.07.2017

aby konkurs ruszył musi wziąć przynajmniej 200 osób także liczę na Was :)

Powodzenia :)





17 komentarzy:

  1. Widać, że konkurs zrobiony tylko po to żeby złapać kilku obserwatorów i nie rozwiązać go. Nie ma szans żeby udział wzięło 200 osób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jakoś Dominika Byra;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego do mnie powinna polecieć paczka? To proste!Uwielbiam kosmetyki ,a raczej kocham ❤bardzo fajny zestaw jest do wygrania dlatego gram!😍 Kosmetyków nigdy za wiele,tylko bym kupowała 😙 ciekawi mnie bardzo silisponge,bo nie miałam okazji wypróbować😕

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zagram a bloga obserwuje jako Patrycja No

    OdpowiedzUsuń
  5. ;) Ponieważ chcę ładnie wyglądać dla siebie i dla mojego narzeczonego w ostatnim czasię sie zaniedbałam ale teraz chcę to zmienić i znów wyglądać rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję blog jako Anna Domagała. Facebook jako Anna Bury Domagała. Istagram jako buru9521.W używaniu kosmetyków najbardziej lubię to że zostały stworzone na pokuszenie wszystkich kobiet. Mają magiczną moc wydobywania z płci pięknej wszystkiego co najlepsze. Zakochujesz się od razu i na zawsze. Jestem tego idealnym przykładem.
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1629628213775906&id=100001862307963

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam ale nie widzę tu komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak każda dbająca o siebie kobieta, kocham kosmetyki i jak dzięki nim się czuje i co najważniejsze - wyglądam 😃 Z każdego bardzo się cieszę i szanuję. Biorę udział z wielką przyjemnością 💜
    Media obserwuję jako @fioletowagadzeciara a Facebook jako Jolka Dziczek.
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1904559479796600&id=100007276987553

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog obserwuję jako Aneta S.
    Facebook jako Aneta Sołtys
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100004439052378


    Chciałabym żeby ta paczka poleciała do mnie ponieważ chce zmienić swój wygląd mianowocie, jestem mamą od 8,5 miesięcy, siedzę w domu z córką rzadko gdzie wychodzę maluje tylko oczy tuszem do rzęs. Niedługo idę do fryzjera zrobić się na bóstwo. Mając taki zestaw śmiało mogę powiedzieć, że mój wygląd zmienił by się na jeszcze lepszy i oczywiście może mąż byłby wtedy bardziej zadowolony z mojego wyglądu 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Mariola Rudawiec3 lipca 2017 14:02

    To do mnie powinna polecieć paczka kosmetyków bo nikt tak wysoko nie skacze z radości, kiedy odbiera paczuszkę
    Obserwuję jako Mariola Rudawiec

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie sie malowac i uwielbiam kosmetyki . chetnie bym je przetestowała i wyraziłabym opinie na ich temat .Obserwuje jako Ula Gryniewicz

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Julka Dydak. Paczka powinna trafić do mnie bo uwielbiam obdarowywać swoich bliskich a jak sami wiecie większą wartością jest dawać jak brać. Reasumując :-D Jeżeli ty Paulino obdarujesz mnie, to będziesz bardzo dowartościowana, a jeżeli ja otrzymaną paczkę podaruję bliskiej osobie, to ja samą siebie dowartościuję :-D. Osoba obdarowana będzie zadowolona, bo każdy lubi niespodzianki. I w taki sposób będą uszczęśliwione aż trzy osoby. czy to nie jest dobra argumentacja do otrzymania paczki ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Lady Skywalker, lubię jako Weronika Os.
    Ciężko mi wymyślić słowa, by ta paczka stała się moja. Nie mam bowiem magicznych mocy, za to mam stertę kocy. Gdy się już spod nich wygrzebię, to po kosmetyki biegnę. Walczę z urody mankamentami, przykrywając mazidłami. A tych nigdy nie za dużo, żadne się u mnie nie przykurzą. Z pewnością mi się przydadzą, radości w życiu dodadzą. Do Ciebie należy decyzja, lecz proszę, by była dla mnie korzystna :)

    OdpowiedzUsuń