środa, 14 czerwca 2017

Słuchawki douszne stereo ACURA CU1060 od IziGSM


Hej ! :) w dzisiejszym poście zrecenzuje słuchawki od firmy IziGSM. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii zapraszam na dalszą część posta.

 
Na początku wspomnę o ekspresowej wysyłce produktu, na drugi dzień słuchawki były już u mnie za co bardzo dziękuje. 💓

i to się nazywa podejście do klienta! ;)

Druga kwestia to  stylowy wygląd zarówno samych słuchawek jak i opakowania w którym przychodzą.


Bardzo podoba mi się w nich również przesłodki kolor oraz, że kabel jest dość długi i się nie plącze. I co najważniejsze dźwięk jest bardzo czysty.

W opakowaniu znajdują się również zapasowe gumeczki co jest wielkim plusem. 


Przetestowałam również mikrofon, który jest wbudowany w słuchawki, i powiem szczerze, że się nie zawiodłam rozmowy są czyste i wszystko pięknie słychać.

 Dane techniczne:
  • impedancja: 16 Ohm
  • czułość: 105 dB/mW
  • pasmo przenoszenia: 20 Hz-20 kHZ
  • izolacja hałasu 24 dB
  • długość przewodu: 113 cm
  • złącze: jack 3,5 m
Jeśli jesteście zainteresowani słuchawki możecie kupić tu
Od sklepu dostałam rabat 15% na wszystkie akcesoria do telefonu 
Kod rabatowy - 593678 
ważny jest do 07-09-2017
także spieszcie się :)

Pozdrawiam buziaki :)


2 komentarze:

  1. Faktycznie wyglądają świetnie słuchawki jak i pudełko 😃 ja nie używam słuchawek jak idę na spacer z córcią a gdy ona śpi w wózeczku dobrze by było mieć je przy sobie, posłuchać muzykę lub poprostu porozmawiać w kimś bo prowadząc wózek nie jest to takie łatwe. No ale zawsze ich zapomnę. Wyglądają naprawdę super. 😉 I świetnie, że bardzo pięknie z nich słychać.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne słuchawki, świetne do biegania :)

    OdpowiedzUsuń