niedziela, 11 czerwca 2017

Lab One - serum do twarzy



Witajcie kochani :) zapraszam Was serdecznie na post o serum do twarzy z firmy Lab One.


 
Produkt przeznaczony dla skóry pozbawionej blasku, wymagającej wsparcia i kompleksowej ochrony.
  • zapewnia długotrwałe nawilżenie
  • gwarantuje wysoką wchłanialność substancji aktywnych, a także ich skuteczność
  • zabezpiecza przed wolnymi rodnikami
  • zapewnia gładką, jędrną i zregenerowaną skórę
  • pomaga zachować mały i promienny wygląd na dłużej


    N°1 Vitamin Complex to eliksir pięknej skóry do twarzy, szyi i dekoltu. Odżywcze serum dane jest do regularnej pielęgnacji każdego typu skóry. Specjalnie dobrane i wyselekcjonowane substancje czynne wchodzące w zespół produktu sprawiają, że skóra staje się wyjątkowo jedwabiście gładka, miękka i odżywiona. Unikalne kompozycje składników nie podrażniają jej, działając regenerująco i kojąco. W składzie produktu znajdują się składniki z listy Ecocert, co uzasadnia jego największą jakość.



    Serum przyszło do mnie w ekspresowym tempie za co bardzo dziękuje :) eleganckie opakowanie i szklana buteleczka przyjemnie ze sobą współgrają.

Pewnie strasznie Was interesuje cena:) za 30 ml produktu zapłacimy 259 zł . Pomimo konsystencji serum wodnisto-żelowej kosmetyk jest dość wydajny.
I co najważniejsze szybciutko się wchłania.

Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że moja cera dzięki serum jest w lepszej kondycji.
Przede wszystkim nawilżona odżywiona i gładka.

Jak go stosuję? Nic prostszego ! Rano i wieczorem nakładam na oczyszczoną skórę. Rewelacyjnie sprawdza się jako baza pod makijaż.


Jeśli jesteście zainteresowani zakupem produktu zapraszam do sklepu https://system.lab1.com/shop/products/5/11,n01-vitamin-complex-odzywcze-serum-do-twarzy.html

Zapraszam również do polubienia Fanpage firmy Lab One https://www.facebook.com/LabOneOfficial/?fref=ts 

Serdecznie pozdrawiam :) buziaki :) 
 

1 komentarz:

  1. Ja nigdy nie używałam serum to twarzy. Interesująco wygląda jak o nim piszesz, i od razu się zastanawiałam jaka cena aż doszłam do tego momentu z ceną. Ale niestety takie kosmetyki to nie na mój budżet ehhh 🙁

    OdpowiedzUsuń