wtorek, 22 marca 2016

Naturalne kosmetyki od Felicea


                                   



Dzień dobry :) 
W dzisiejszym poście zrecenzuje Wam dwa naturalne kosmetyki, które są warte swojej ceny. 
 Mowa o naturalnej pomadce oraz korektorze pod oczy. 


Postanowiłam przetestować z firmy Felicea pomadkę, gdyż pomadek ciągle mi mało.. :)
Pierwsze wrażenia? Wow ! już sam kolor mnie zachwycił. 

 
 
Intensywny róż ..
Konsystencja jest również niezła.
Co mi się w niej podoba? Na pewno to, że nie podkreśla suchych skórek 
a zimą moje usta są dość suche dlatego obawiałam się, że ta pomadka
również się u mnie nie sprawdzi. 
No i muszę ją również pochwalić za trwałość, spokojnie utrzymuje
 się na ustach kilka dobrych godzin. 
Cóż mogę o niej więcej napisać dodam jeszcze, że jest zdecydowanie warta swojej ceny!
Mam już na oku inny kolorek pomadki z tej firmy, który również mam nadzieje zagości na moich ustach . :) 

WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza.. Skalwan z oliwy z oliwek, naturalny emolient działa odżywczo i regenerująco. Olej Jojoba zmiękcza i tworzy warstwę lipidową. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry.. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.. Witamina E działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Mineralna Mika nadaje delikatny, perłowy połysk. Szminki i zawierają tylko naturalne barwniki: biały, czerwony oraz żółty.
 

 
A teraz kilka słów o korektorze :)
Naturalny, bez zapachu, dobrze kryjący.
Tuszuje niedoskonałości, i nie podkreśla zmarszczek.
Fajnie redukuje cienie pod oczami, oraz sińce.
Plus za to, że nie zbiera się w załamaniach.  
Jest praktyczny i wygodny w użyciu, poprzez sztyft. 
Zajmuje mało miejsca także możemy go spokojnie wrzucić do torebki.
Strasznie lubię naturalne składniki nie boje się ich używać 
mam do nich pełne zaufanie. 
I do tych kosmetyków również. Polubiliśmy się i będziemy do siebie wracać. :)
WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza naskórek. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Masło shea pielęgnuje, zapobiega wysychaniu i koi podrażnioną skórę, przywracając jej elastyczność naskórka. Woski Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza skórę. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E, to naturalny antyutleniacz: działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Naturalne barwniki – mineralne pigmenty: biały, czarny, żółty i czerwony nadają korektorom odpowiedni odcień.


Oba te kosmetyki możecie kupić w sklepie internetowym http://felicea.pl/kategoria/wszystkie-produkty
Dobrze się rozglądajcie bo z tego co widziałam Felicea ma w swoim asortymencie również inne kosmetyki warte uwagi.
Myślę, że każda znajdzie coś dla siebie :)




































 



1 komentarz: