środa, 16 marca 2016

Idealny prezent na Dzień Matki... czyli Sayen- Zestaw Instensywnie Odmładzający


    

 Witajcie w kolejnym poście. Dzisiaj proponuję Wam recenzję zestawu intensywnie odmładzającego z firmy Sayen. Jest to pierwszy post na moim blogu w którym główną testerką była moja mama . Nie przedłużając, zapraszam na recenzję. :)

Firma Sayen posiada w swojej ofercie różne zestawy kosmetyków. Mnie najbardziej zainteresował jednak zabieg odmładzający. Dodam, że jest to produkt wyłącznie do użytku profesjonalnego. Postanowiłam, że wykonam go na twarzy mojej mamy, gdyż posiada cerę dojrzałą dla której przyda się dawka odmłodzenia.
W naszym pakiecie znajdowały się 3 produkty a mianowicie : peeling, który musimy wykonać na początku zabiegu, maskę, która świetnie pachnie oraz krem. Do tego w pakiecie znajdziemy czepki zabiegowe, włókninę do zmywania preparatu ze skóry i instrukcję przeprowadzenia zabiegu.
     
Na oczyszczoną skórę twarzy nałożyłyśmy peeling, po którym skóra mojej mamy się zaczerwieniła a szczególnie czoło ale jest to naturalne przy trójkwasowych peelingach enzymatycznych. Po 10 minutach zmyłyśmy preparat za pomocą włókniny i nałożyłyśmy maskę odmładzającą, która na twarzy pozostała przez 20 min. Po upływie zaplanowanego czasu maskę zmyłyśmy i nałożyłyśmy na twarz mamy krem intensywnie odmładzający.

Pierwsze wrażenia? Skóra po peelingu była naciągnięta, mięciutka oraz wizualnie młodsza. Jeśli chodzi o maskę to ma ona cudowny zapach kwiatów, który utrzymuje się bardzo długo. Po jej nałożeniu na twarz odczuwa się zimno. Bardzo dobrze się ją rozprowadza poprzez kremową konsystencje. Po zastosowaniu maski koloryt skóry się zmienił. Wszystkie cienie zostały zlikwidowane a cera stała się zdecydowanie gładsza. Krem, który nieco inaczej pachnie ale również fenomenalnie szybko się wchłania. Uzupełnił cały ten zabieg, dostarczył skórze niezbędnych składników odżywczych oraz zapewnił jej zdrowy wygląd.

Moja mama jest zachwycona tym zabiegiem oraz działaniem tych produktów. Stwierdziła również że na pewno jeszcze do nich powróci..

Jeśli chodzi o mnie ja miałam przyjemność przetestować balsam ujędrniająco- modelujący.



Również jestem zachwycona produktem z tej firmy. Szczególnie kuszącym zapachem oraz lekką i delikatną konsystencją. Balsam dość szybko się wchłania i świetnie nawilża ciało. Jego zadaniem jest aktywnie ujędrniać i modelować ciało co niewątpliwie robi :)

 Firma Sayen zaczarowała swoimi produktami mamę oraz mnie. Jesteśmy bardzo zadowolone z działania tych kosmetyków. Dziękuję, że miałam okazję do ich przetestowania . :) :) :)







1 komentarz:

  1. Również pisałam o ich zestawach - o nawilżającym i odmładzającym :-)

    OdpowiedzUsuń