niedziela, 27 marca 2016

Kobiecy świat Ferragamo oraz Podkład dopasowujący się do skóry

 





Hej dziewczyny ! Zapraszam na pachnący post dotyczący perfum Attimo, które są inspirowane znaną marką oraz na podkład, który od dawna już mnie zaintrygował.




  Jeśli nie słyszałyście o perfumach marki Salvatore Ferragamo to koniecznie zapraszam do nadrobienia zaległości. Tak jak wspomniałam wcześniej perfumy są inspirowane znaną marka Dior - Jadore. Są wręcz identyczne jeśli chodzi o zapach. Jedynie czym się różnią to buteleczką, oraz trwałością. Nie pamiętam dokładnie ile zapach Jadore utrzymuję się na skórze ale podejrzewam, że odrobinę dłużej niż Attimo. Pewnie jesteście zatem ciekawe ile w takim razie utrzymują się perfumy ze zdjęcia? Spokojnie 2-3 godziny pachniemy akcentami gruszki oraz kwiatem lotosu. Jeśli lubicie mocno, elegancko i namiętnie pachnieć to jest to zapach dla Was!
 Ciężko opisać perfumy ale myślę, że najważniejsze informacje Wam
przekazałam. A jeśli chcecie mieć perfumki u siebie na stronie http://www.perfumy-perfumeria.pl/ możecie je zamówić :)




A teraz kilka słów o podkładzie, który polubiłam ale z tego co zauważyłam na moim fp są jego zwolenniczki i przeciwniczki. Ja jednak zaliczam się do tej pierwszej grupy kobiet. Podkład o konsystencji lejącej, dający naturalny efekt na twarzy bez smug i efektu maski. Nie sprawdzi się u kobiet, które mają problematyczną cerę, gdyż jego krycie nie jest zbyt mocne. Dla mnie jak najbardziej jest ok, kolor również dopasowany. Ja akurat posiadam D3 BEIGE DORE GOLDEN BEIGE. Nie za ciemny nie za jasny taki w sam raz :) Jeśli chodzi o trwałość długo utrzymuję się na twarzy co mnie niezmiernie cieszy. Nie pachnie, posiada delikatne błyszczące drobinki co być może daje delikatny efekt rozświetlenia. Jak dla mnie mój ulubieniec.

Oba te produkty możecie zakupić na stronie http://www.perfumy-perfumeria.pl/

Przemiła obsługa, tanie produkty oraz szybka wysyłka. Polecam gorąco :)
 

2 komentarze:

  1. Podkład - jestem jak najbardziej za :D A perfumy , pierwszy raz się z nimi spotykam :) ( Muszę Mężowi powiedzieć żeby mi kupił to przetestuje na sobie ) :P Bo z tego co czytam to warto :) :D Pozdrawiam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pierwszy raz widzę te perfumy. Chyba nie zaryzykuję i nie będę ich kupować, ale podkład bardzo mi się spodobał.
    https://kobietawielepiej.pl/

    OdpowiedzUsuń