niedziela, 6 marca 2016

Lambre Classic Volume Lash Mascara

   

Witajcie moje kochane dzisiaj przychodzę do Was z recenzją tuszu, który miałam okazje przetestować.  



Firma Lambre do czasu była dla mnie nie znana..ale przeglądając ofertę ich sklepu można zauważyć naprawdę fajne kosmetyki. Do przetestowania celowo wybrałam ten tusz aby sprawdzić jak się spisze na moich rzęsach. Pierwsze wrażenie ? Wow ! Piękna, elegancka złota buteleczka, która mieści w sobie 9 ml tusz do rzęs. Jak się sprawdził na rzęsach ? Pierwsza warstwa nie zadowalała mnie, po drugiej był delikatny efekt a jak wiecie ja lubię mocno wytuszowane rzęsy :) wystarczyły trzy warstwy abym była zadowolona z efektu.. 
 
 
 
Tusz posiada sylikonową szczoteczkę, która dociera nawet do najkrótszych rzęsek tym mnie zadziwił zdecydowanie, dobrze rozdziela, wydłuża i pogrubia. 
Żałuje, że dopiero teraz go poznałam, bo nie jest łatwo znaleźć tusz, który ma w sobie tyle zalet plus ta cena 18.90 zł nie jest majątkiem..
Jeśli chodzi o demakijaż nie stawia oporów, dobrze się zmywa.. ale nie byłabym sobą gdybym nie znalazła wady .. Trzeba poczekać aż tusz wyschnie, gdyż może odbić się na powiece. Przynajmniej u mnie, ale to już mu wybaczyłam :)
Na zdjęciach możecie zobaczyć jak prezentuje się na moich oczach.


 


Podsumowując jestem zadowolona z tuszu, mam nadzieję, że będę miała możliwość przetestowania jeszcze innych kosmetyków z firmy Lambre. Jeśli jesteście zainteresowane kupnem tego tuszu macie tutaj https://crm.lambre.eu/shop/product/56/2718,volume-lash-mascara.html bezpośredni link do sklepu w którym możecie właśnie go zakupić. 
Mam dla Was jeszcze pewną informacje od Lambre

Marka LAMBRE poszukuje osób chętnych do współpracy jako Konsultant albo VIP
Klient - dzięki temu można taniej kupować ich kosmetyki i biżuterię. O szczegóły
współpracy możecie pytać pisząc na mail: polska@lambre.pl lub dzwoniąc na
infolinię do Gdańska - tu jest główna siedziba firmy: (58) 554 10 71 w godz. 8-16. 

  Jeśli jesteście zainteresowane wiecie co robić :)

 



 







2 komentarze: