poniedziałek, 7 marca 2016

Joanna i jej zestaw :)

Cześć dziewczyny !. Ostatnio w moje ręce wpadł zestaw z Joanny z serii hialuronowej składający się z szamponu do włosów, dwóch odżywek i balsamu do ciała. Jeśli jesteście ciekawe jakie mam zdanie o tych kosmetykach zapraszam do dalszej części posta.



Firma Joanna zaproponowała mi abym przetestowała ich najnowsze kosmetyki do włosów oraz ciała z tej serii ja jako włosomaniaczka nie mogłam odmówić.. Po otrzymaniu paczuszki od razu otworzyłam kosmetyki aby poczuć zapach, pachną ładnie i delikatnie szczerzę nie wiem do czego mogłabym porównać ten zapach ale dla mnie się podoba, jeśli chodzi o szampon i odżywkę dość długo utrzymuje się zapach na włosach, z balsamem jest troszkę inaczej, odrobinę krócej się utrzymuje zapach na skórze, ale za to jak się fajnie i szybko wchłania..

Seria hialuronowa jest przeznaczona do włosów suchych oraz bez połysku, po umyciu włosy faktycznie są miękkie ale jeśli chodzi o połysk daje bardzo delikatny efekt, odżywka w sprayu ma za zadanie ułatwić nam rozczesywaniu włosów generalnie robi to dość dobrze, włosy lepiej się rozczesują, układają i są bardziej wygładzone.

Przejdźmy teraz do balsamu tak jak wspomniałam wcześniej szybko się wchłania, jest dość lejący aplikując go mam wrażenie ,,wodnistej,, konsystencji. Ładnie pachnie i dobrze nawilża ciało to w balsamach jest dla mnie najważniejsze.

Szampon, balsam oraz odżywka, którą trzeba spłukać mieszczą w sobie 200 ml produktu, a odżywka w sprayu 150 ml, produkty są wydajne i wydaje mi się, że na długo mi wystarczą.

Generalnie dziewczyny, które mają tendencje do suchych włosów myślę, że powinny wypróbować te produkty właśnie z tej serii hialuronowej tym bardziej, że cena nie jest wysoka ok 7 zł za szt.

 http://sklep-joanna.pl/  tutaj możecie kupić te produkty bez wychodzenia z domu .

Podsumowując Joanna jak zwykle mnie zaskoczyła, będę wracać do tych produktów bo widzę jak polubiły się z moimi włosami :)  

A czy Wy już miałyście w swoich łapkach te produkty? jak się dla Was sprawdziły?










5 komentarzy:

  1. Jak moje zapasy zmaleją to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie :) ciekawe jak u Ciebie się sprawdzi :D

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki marki Joanna, ale tej serii jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dziwię się bo to najnowsza ich seria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki z serii Joanna, tych niestety jeszcze nie testowałam :) Z pewnością jak skończę swoje kosmetyki do włosów spróbuję tych, bo dużo dobrego słyszałam na ich temat.
    Świetny blog, obserwuję by mieć na bieżąco. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń