środa, 11 października 2017

TRIO od Perfect.Me



Hej ! :) Ostatnio w moje ręce wpadły kosmetyki z firmy, która nie jest mi aż tak dobrze znana i myślę, że Wam też... chociaż mogę się mylić. Nie mniej jednak chciałabym się podzielić z Wami spostrzeżeniami  na temat kosmetyków z tej firmy.
może zacznę standardowo od podkładu :)



Perfect Long Cover, Vitamin Foundation (Długotrwały podkład kryjący z witaminami)

Celowo wybrałam ten podkład, ponieważ zachęcił mnie jego opis.
 
Doskonale kryjący, długotrwały fluid z witaminami. Specjalistyczna, długotrwała formuła nadaje jednolity odcień, perfekcyjnie wtapia się w skórę, tuszuje niedoskonałości. Zawiera witaminę C – naturalny antyoksydant oraz witaminę E, która aktywnie pielęgnuje, wygładza i zwiększa sprężystość skóry.
Ja osobiście go bardzo polubiłam już po pierwszym użyciu. Ładnie kryje i wtapia się w skórę.
Czy na długo? hmmm z tego co zauważyłam po 3 godzinach zaczynam się świecić w strefie T.
Także nie jest źle :)
Zaobserwowałam również to, że pod wpływem zielonej bazy o której za chwilę wspomnę trzyma się o wiele dłużej na twarzy.
Podkład posiada bogatą gamę odcieni
010 Porcelana
015 Kość słoniowa
020 Piasek
025 Beż
030 Naturalny
040 Miód



Mój odcień to właśnie 020-Sand i jest trafiony w 10! :) Nie za ciemny nie za jasny .. idealny odcień dla mojej twarzy.
Bardzo przyjemnie pachnie, nie uczula i nie tworzy efektu maski.
Pojemność podkładu 30 ml/ cena ok 40 zł.
przejdźmy teraz to bazy o której niedawno wspomniałam...



Perfect Colour, Anti-Redness Primer (Baza korygująca)

Lekka, kremowa baza pod makijaż z zielonym pigmentem. Specjalistyczna formuła optycznie redukuje zaczerwienienia
i popękane naczynka. Wygładza i matuje skórę.
Zawiera łagodzący D-Panthenol oraz witaminę PP, która uszczelnia naczynia krwionośne, chroniąc je przed pękaniem.
Celowo wybrałam bazę, która redukuję  zaczerwienienia, po to aby sprawdzić czy faktycznie działa.
Szczerze? w mniejszym stopniu tak, ale nie jest to spektakularny efekt..
Nie mniej jednak bardzo ją polubiłam za zapach ..przepięknie pachnie uwierzcie mi na słowo :)
Tak jak wspomniałam wcześniej dzięki niej podkład o wiele dłużej się trzyma i twarz jest zmatowiona.
Pojemność bazy 30ml cena ok 40zł
i przyszła pora na ostatni produkt czyli korektor..


Perfect Touch Up, Liquid Eye Concealer (Płynny korektor pod oczy)

Płynny korektor pod oczy.
Tuszuje cienie i oznaki przemęczenia. Rozjaśnia i rozświetla.
Formuła wzbogacona o witaminy C i E pomaga aktywnie pielęgnować skórę, wygładza ją i działa ochronnie.

3 odcienie:
01 Porcelana
02 Jasny beż
03 Ciepły beż
Ja akurat posiadam odcień 01 i jest dla mnie odpowiedni. Dość ładnie kryje cienie pod oczami oraz wtapia się w skórę. Jest malutki więc możemy zabrać go ze sobą dosłownie wszędzie.
Pojemność korektora 6 ml Cena ok 20 zł.
No i to na tyle dziewczyny :) Który kosmetyk przypadł Wam do gustu ?

26 komentarzy:

  1. Zaciekawil mnie ten podklad :)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chetnie bym przetestowała baze. nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie spotykam się z tą firmą po raz pierwszy :)Jeżeli o mnie chodzi, to ja zawsze w odcieniach wybieram porcelanę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Najbardziej ciekawi mnie ta baza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się z nimi spotykam. Na dzień dzisiejszy mam wiele podkładów i pudrów więc może jak je wykończę to skuszę się na tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie firmy nie znam. Nie mam faworyta. Wszystkie kosmetyki bym z checia wyprobowala, a zwlaszcza baze 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. firmę widzę pierwszy raz. najbardziej zaciekawiła mnie baza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z tą marką, wiec może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znalezienie dobrej bazy na zaczerwienienia to nie jest łatwe zadanie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy. Chętnie bym wypróbowała któryś z ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm chyba korektor najbardziej mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ale zapowiada się dość ciekawie☺

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam😀 odwdzieczam się za każdą obserwację❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Po ten podkład na pewno sięgne. Szkoda, że baza aż tak się nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Ciekawi mnie podklad i z chęscia bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bazę i korektor chętnie wypróbuję. Podkład zapowiada się dobrze, Ale skoro u ciebie strefa "t"się błyszczy Po 3 godzinach, to u mnie będzie to kwestia godziny, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie nie znam, gdybym miała coś wybierać to wzięłabymm korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Planuje zakup nowego korektora pod oczy, no moje cienie juz coraz bardziej są widoczne

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście firma mi nie znana. Ale Bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie znam tej firmy ale z chęcią to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znałam tej firmy ale ten płynny korektor by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakbym miała wybrać to wzięłabym podkład chociaż nic mnie jakoś bardzo nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej matki, jednak nie maluję się na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie tez zaciekawił ten podklad:)
    Poklikasz w linki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyki wyglądają bardzo interesująco jak i recenzja o nich. Z chęcią wypróbowała bym😀

    OdpowiedzUsuń