poniedziałek, 18 czerwca 2018

Recenzja kosmetyków od Drogeria Jasmin





Hej dziewczyny :)))) w dzisiejszym poście chciałabym Wam się pochwalić  zawartością paczuszki jaka dotarła do mnie ostatnimi czasy od Drogeria Jasmin.
Jak widzicie trochę tego jest więc jeśli jesteście ciekawe mojej opinii na temat tych produktów to zapraszam na dalszą część posta.




Czas na umycie włosków ale nie zywkłym szamponem a nawilżającym od Trico Botanica


Szampon, który ślicznie pachnie, nawilża, regeneruje ale również zmiękcza włosy. 
Bardzo się ciesze, że ich nie obciąża. Jest bogaty w składniki takie jak olej pistacjowy, keratyne, miód pszczeli czy tez prowitamine B5, która uodparnia skórę głowy na działanie czynników zewnętrznych.

250ml/ ok 35zł 

kolejny baardzooo ładnie pachnący  produkt

Żel pod prysznic I love...


 

Produkt bardzo ładnie myje oraz nawilża skórę podczas kąpieli. Jest wydajny, fenomenalnie pachnie nie podrażnia skóry oraz dobrze się pieni.
Z tego co wiem są dostępne jeszcze inne zapachy także jestem bardzo ciekawa czy również przypadły by mi do gustu :)

500ml/ok 20zł.

a po kąpieli warto zaopatrzyć się w masło do ciała również tej firmy i również o przepięknym zapachu truskawek.. :)

Ładnie nawilża skórę oraz ją odżywia i co najbardziej mi się podoba to wygodne i duże opakowanie. 
Konsystencja dość gęsta ale kremowa dzięki temu dobrze rozprowadza się oraz wchłania.

200 ml/ok 22 zł 

Czas na umycie ząbków Wybielającą pasta 
Sama pasta jak najbardziej przypadła mi do gustu i ten kokosowy posmak również.
Wybielanie nie jest jakoś bardzo widoczne ale delikatnie faktycznie wybiela. Nie pieni się tak intensywnie jak inne pasty do zębów poprzez swój naturalny skład.

 hydroksyapatyt - uzupełnia strukturę szkliwa i wzmacnia je, wkomponowując się w mikroubytki i pęknięcia na jego powierzchni; dzięki obecności hydroksyapatytu, pasta BIOMED Superwhite zmniejsza odczuwanie bólu przy nadwrażliwości zębów - składnik ten zasklepia odsłonięte kanaliki zębowe, które są połączone bezpośrednio z zakończeniami nerwowymi przekazującymi zewnętrzne bodźce i wywołującymi odczuwanie bólu, przy m.in. zimnych i słodkich napojach i potrawach;
  • olej kokosowy - wyciąg z twardej części owocu kokosa, tzw. kopry, który dzięki zawartości kwasu laurowego posiada silne działanie antybakteryjne oraz grzybo- i wirusobójcze; skutecznie chroni jamę ustną przed rozwojem szkodliwych bakterii i zmniejsza ryzyko infekcji;
  • ekstrakt z cynamonu i olejek z tymianku - działają antybakteryjnie, nadają paście unikalnego posmaku;
  • papaina i bromelaina - naturalne enzymy, które pomagają skutecznie usuwać płytkę nazębną oraz osady na powierzchni szkliwa; ich zadanie to luzowanie zanieczyszczeń i delikatne rozpuszczanie, aby łatwiej było się ich pozbyć podczas szczotkowania;
  • witaminy E, K, PP i karoten, odpowiedzialne za wzmocnienie naczyń krwionośnych i wzmacniające dziąsła.
100ml/ok 12 zł
 I czas na usta :) 
Tym razem produkty od HEAN

2 etapy by mieć piękne i nawilżone usteczka. 

1 etap- cukrowy peeling, który ładnie sobie radzi z usunięciem martwego naskórka z ust.
Formuła dość tłusta poprzez zawarty w produkcie olej z orzeszków makadamia oraz Witaminę E.

2 etap- Lip elixir czyli nawilżający eliksir do ust



Dzięki niemu usta są mięciutkie i gładkie. 
Odżywione oraz nawilżone. 
Oba produkty również pięknie pachną posiadają wygodne opakowania w słoiczkach, które zajmują mało miejsca.



6g/ok 15 zł

i czas na pomadkę również od HEAN w kolorze 712 ANGEL

Zamknięta w pięknym i eleganckim opakowaniu.






Nie jest to typowo matująca pomadka, za którymi przepadam ale ta również mnie urzekła satynowym wykończeniem oraz kolorem. Nie wysusza usta a bym powiedziała że w mniejszym stopniu je nawet nawilża . Bardzo intensywnie napigmentowany kolor podoba mi się :)

A Wam który produkt wpadł w oko ? :)

26 komentarzy:

  1. świetna paczka z różnorodnymi kosmetykami, najbardziej zainteresował mnie zestaw do ust i piękna pomadka

    OdpowiedzUsuń
  2. super paczka :) pomadka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam oba produkty do ust od Hean i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszystko co kokosowe, więc zaciekawiła mnie pasta. Pomadka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow ciekawe produkty, nie znam żadneg:DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie najabrdziej ten żel pod prysznic I Love

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja paczka różni się zawartością ale mam to masło do ciała i jest fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo luks - Hean jest :) zel I Love bym brala na pierwszy strzal. Dobtze Ci w delikatnych kolorach rozu :) piekny odcien na ustach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty! Szminka bombowa! Piękny kolor, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zawartość. Bardzo podoba mi się pomadka - kolor ma piękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna zawartość :D Mega produkty ! Jestem ciekawa tej pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne te produkty, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że niektóre z tych produktów widzę po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej drogerii, wiele z tych produktów wygląda na prawdę imponująco. Muszę poznać ofertę tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą pomadkę z hean troszkę w innym kolorku ale jest naprawdę fajną alternatywą na szybkie pomalowanie np. do pracy :) Reszty produktów nie znam

    OdpowiedzUsuń
  16. Masła do ciała uwielbiam ajćććć a jeszcze te pięknie pachnące to już tym bardziej rozpływam się :) hehe
    Tego szamponu chętnie bym wypróbowała- skoro nie obciąża włosów, to wielki plus :)

    Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nic z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten żel pod prysznic i masło koniecznie muszę poznać. Wyglądają fajnie a pierwszy raz je widzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta pomadka! Na twoich ustach wygląda rewelacyjnie kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zel pod prysznic i ostatnia pomadka wyglądają interesująco

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie się to wszystko prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim faworytem jest żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń