niedziela, 24 czerwca 2018

Lakiery hybrydowe Moov



Hej kochani :) jak się macie ?
 mam nadzieje, że u Was wszystko w porządku :)
 dzisiaj przygotowałam dla Was post o lakierach hybrydowych marki Moov, które pochodzą ze sklepu Kontigo.

Jak pamiętacie bądź nie kiedyś testowałam lakiery tej marki i byłam bardzo zadowolona i tym razem również tak jest.


Lakiery standardowo bez zmian w tych samych czarnych eleganckich buteleczkach.
Jeśli chodzi o pędzelki również są wykonane porządnie.
 Wygodne dość szerokie dzięki temu precyzyjnie nakłada się lakier na paznokcie.


Na trwałość lakierów również nie mogę narzekać :)
 spokojnie utrzymują się 3 tyg na paznokciach.
Co mi się spodobało najbardziej? dobra pigmentacja!  pokrycie paznokcia kolorem po pierwszej warstwie.
Może gorzej z tym sobie radził kolor ROSE gdyż jest dość jasny ale EMMA i REBECCA poradziły sobie z tym zadaniem doskonale.




Jeśli chodzi o odcienie lakierów jest w czym wybierać od jasnych po ciemne.
Myślę, że każda z Was znajdzie coś na swoje pazurki.


Podsumowując polecam i zachęcam jak najbardziej do kupna, ponieważ lakiery nie spływają z paznokci, ładnie się utwardzają w lampie 
dlatego też pięknym manicure możemy się cieszyć spokojnie 3 tygodnie pod warunkiem oczywiście, że prawidłowo nałożymy bazę, lakier oraz top.

Podkreślam są warte swojej ceny (27zł)  

 Lakiery możecie kupić TU

Który kolor podoba Wam się najbardziej ?
zapraszam na zakupy i pozdrawiam :)  




24 komentarze:

  1. Podoba mi się ten liliowy odcień, ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolet podoba mi się zdecydowanie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow 3 tygodnie? Super! Ja lubie sie ostatnio z nudziakami, wiec oczywiscie Rose mi sie najbardziej podoba :) jutro chce sobie wreszcie hybrydy zrobic. Moze przy dobrych wiatrach czasowych mi sie wreszcie uda 😛 ladne masz pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  4. To kolejne hybrydki do wypróbowania! Lubię dobrą pigmentacje i trwałość, a te lakiery takie cechy posiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wcześniej tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy z lakierów mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolet bardzo lubie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o nich czytam
    Ciekawia mnie kolejne nowe lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się efekt holo oraz błękit, wrzos też ma coś w sobie, piękne pazurki, bardzo zadbane, aż miło się patrzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiolet i nudziak bardzo mi się podobają. Ja wracam do hybryd - znalazłam sposób żeby nadal je nosić - żel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie jestem w trakcie testów lakierów tej firmy i moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tych lakierów wcześniej, ale wszystkie trzy kolorki mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rebecca i Emma to ładne kolorki jednak ja już mam kilka swoich ulubionych firm i jestem im wierna nie kusząc się już na żadne nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz mam styczność z lakierami tej firmy. Bardzo podobają mi się ich odcienie, szczególnie ten delikatny różowy. Jest zdecydowanie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki bardzo ładne, ja ostatnio wróciłam do tradycyjnych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne kolory, musze je poznac !

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory tych lakierów są boskie. Uwielbiam takie pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne kolorki <3 Wsystktie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się kolory tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń