poniedziałek, 11 czerwca 2018

Szpilki od Marcoshoes




Hej hej dziewczyny, która z Was nie kocha szpilek tak jak Ja? :)
oczywiście mowa o tych wygodnych a nie tych, które obcierają nam pięty :)  
dzięki szpilkom stajemy się wtedy sexowne, kobiece oraz bardziej pewniejsze siebie. :)

I co najważniejsze takie buty możemy ubrać praktycznie do każdej stylizacji :)


 Szpilki, które mam na sobie pochodzą ze sklepu https://www.marcoshoes.eu 
są to SZPILKI SZARE ZE SKÓRY LAKIEROWANEJ 
dostępne w 3 kolorach.  
link do nich znajdziecie TU

Zajrzyjcie do nich bo asortyment jest ogromny! każda z Was znajdzie coś dla siebie. 


 Cholewka przyjemnie wyprofilowana - skóra naturalna - lakierowana. Zgrabniejszy wygląd zyskują dzięki obcasom o wysokości 8 cm. Materiał podeszwy to wysokogatunkowe tworzywo. Komfort noszenia podnosi wkładka: skóra. Kobiece, zgrabne podkreślają linię łydek i czynią sylwetkę smuklejszą.

Jak widzicie szpilki od Marcoshoes idealnie komponują się z 1 jak i 2 stylizacją :) nie prawdaż? :)

Są skórzane oraz bardzo wygodne z czego się niezmiernie cieszę i Wam kochane je bardzo polecam bo ceny również są atrakcyjne tym bardziej, że na niektóre modele trwa teraz promocja :)


Jak dla mnie na żywo są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciu. :) 
Zachęcam Was do zaobserwowania ich Instagrama

no i wpadajcie na zakupy do sklepu :) 

Ps. która stylizacja podoba Wam się bardziej w kombinezonie czy w sukience ? Jestem ciekawa Waszych opinii :)


23 komentarze:

  1. Przepiękne buty. Kolor obledny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty wyglądają fenomenalnie. Podkreślają twoje piękne nogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, podoba mi się w szpilkach taki jasny popiel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie nosze takich szpilek ale Tobie pasują świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham szpilki na co dzień jednak wolę czerwone lub czarne i nieco wyższe.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne szpilki, dawno nie miałam żadnych lakierowanych

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja o szpilkach moge pomarzyc. Za to na Tobie leza jak ulał :) piekne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się szpilki, ale ja wolałabym żeby były pudrowo różowe. Jak są takie to biere :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W kombinezonie wyglądasz jak milion dolarów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ! Aaa i masz cudny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają - nie dość że mają piękny kształt to i obcas nie za wysoki. Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądają te szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne szpilki, zakochałam się;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś chodziłam często w szpilkach bywało, ze i na co dzień... teraz jest to tylko jakaś specjalna okazja -choć brakuj mi ich okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpilki rewelacja. Kolor wg mnie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż żałuję, że nie umiem chodzić na szpilkach, bo są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takimi cudeńkami na nogach każda stylizacja jest super. Ale tu wygrywa kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne szpileczki. Bardzo mi się podobają. Sama nie noszę szpilek. Jestem dość wysoka i śmiesznie wyglądam w szpilkach

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz oblednie i piękne buty!!

    OdpowiedzUsuń