czwartek, 15 lutego 2018

Nowośći od Delia Cosmetics/ Makijaż karnawałowy


Hej kochane :) W dzisiejszym poście zaprezentuje Wam nowości jakie dotarły do mnie ostatnio od Delia Cosmetics.
A na końcu zobaczycie jaki makijaż wymalowałam sobie właśnie kosmetykami, które widzicie powyżej...

W paczce znalazły się między innymi...

 
Rozświetlający podkład Luxury Look Lumi&Healthy
 w dwóch odcieniach


Mój idealny odcień to 12 Nude Beige. Podkład bardzo ładnie wtapia się w skórę. Konsystencja jest dość płynna a krycie średnie. 

Aby twarz była zmatowiona użyłam Matowego Pudru w kolorze 01 (transparentny)



Dzięki niemu twarz jest ładnie zmatowiona i co najważniejsze puder nie podkreśla suchych skórek..
Opakowanie ładne oraz praktyczne, ponieważ bardzo lubię pudry z lustereczkiem oraz puszkiem. 



I aby zapewnić idealne wykończenie makijażu na koniec użyłam (jeśli chodzi o twarz)
Róż Multicolor blush w odcieniu 02 Bronze
I tutaj nie spodziewałam się ze produkt będzie aż tak intensywny i napigmentowany kolorem. :)


Makijaż oczu wykonałam cieniami Soft Eyeshadow

 



Cienie są mocno napigmentowane jak możecie zauważyć. W minimalnym stopniu osypują się te ciemniejsze kolorki, ale za to ładnie się blendują.

Jeśli chodzi o usta nałożyłam na nie Pomadkę Metallic Finish w kolorze 106


 W paczce znalazłam jeszcze lakier do paznokci, kredkę do oczu oraz tusz do rzęs.


I na koniec pokaże Wam jaki makijaż udało mi się zmalować tymi produktami.





Szczerzę powiem, że dla mnie osobiście taki look bardzo mi się podoba :D :) 
a Wam ?

26 komentarzy:

  1. ładny makijaż, ja maluję się delikatniej. rzęsy są niesamowite, pięknie podkreślone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super makijaż! Musisz mnie takiego nauczyć. Cienie mają super pigmentację! Na pewno zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż :D Od Delii nic nie miałam jeszcze z kosmetyków kolorowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ale jezcze nie uzywalam ich. bardzo ladnie CI w niebieskich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż. Mam ten zestaw i bardzo mi się podoba pigmentacja cieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekny efekt! Dobrze Ci w tych kolorach. I usta dla kontrastu muaaa.

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :D Całość idealnie do siebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny makijaż. podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie pieķne oczy zmalowałas tymi produktami. Efekt powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten makijaż i mega Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaz jest naprawde super :) zaobserwowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to umiesz się pomalować - pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow cudowny jest ten makijaż <3 czekam na takich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapasy kolorówki mam dosyć spore i zróżnicowane na marki jednak z tej firmy nic nie posiadam.
    Jeśli o makijaż oczu chodzi bardziej preferuję te z rozblendowanymi granicami cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. you look gorgeous dear & love your makeup..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, te cienie mają fantastyczna pigmentacje, a cały makijaż wygląda genialnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, śliczny ten makijaż:) Pięknie podkreślone oko:) Nieco ciemniejsze kolorki bardzo lubię, więc coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci w tym makijażu. Taki niebieski jest odważny, ale do Twojej urody bardzo pasuje. Masz smykałkę do makijaży;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba taki makijaż. Wyraźny ale nie przesadzony.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się twój makijaż. Masz talent *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż! *.* Powinnaś się tym zająć zawodowo, bo masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten makijaż. Szkoda, ze ja nie mam takiego talentu, wzroku i zegarmistrzowskiej precyzji jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam ten zestaw. Ładny makijaż wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No muszę Ci powiedzieć, że Patrząc na Twój makijaż jestem skłonna zakupić wszytko !

    OdpowiedzUsuń