wtorek, 20 lutego 2018

Poduszki od Majunto



Hej dziewczyny :) 馃挆馃挅馃挀
 dzi艣 przychodz臋 do Was z postem ,,poduszkowym,, a  mianowicie pochwal臋 si臋 Wam co znalaz艂am w paczce od firmy  https://majunto.com/


Na wst臋pie musz臋 przyzna膰, 偶e firma wysy艂a ekspresowo paczki co mi si臋 niezmiernie podoba. :)

Jak widzicie dosz艂y do mnie pi臋kne pastelowe podusie, kt贸rych zupe艂nie si臋 nie spodziewa艂am , gdy偶 Mojunto w swojej ofercie ma naprawd臋 szeroki wyb贸r poduszek ale nie tylko...
bo r贸wnie偶 aba偶ury, przytulanki, maskotki, czy te偶 narzuty oraz kocyki.

Niezwyk艂a jako艣膰 wykonania i co najwa偶niejsze materia艂y z kt贸rych korzystaj膮 posiadaj膮 ekologiczne i zdrowotne certyfikaty Oeko-Tex.



Generalnie jestem bardzo zadowolona z przesy艂ki, kt贸ra do mnie dotar艂a gdy偶 wida膰, 偶e wszystko jest uszyte z pasj膮 oraz staranno艣ci膮.

Zapraszam Was do polubienia ich FANPAGE
oraz do odwiedzenia sklepu :) 

Dzi臋kuje firmie Mojunto i pozdrawiam ! :)

27 komentarzy:

  1. Cudowne poduchy! Zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Genialne s膮 te poduszeczki, sama bym takie przygarn臋艂a do swojego pokoju!

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢liczne poduszki. Bardzo mi si臋 podobaj膮 a zw艂aszcza ta r贸偶owa z napisem

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja otrzyma艂am inn膮 wersj臋 kolorystyczn膮, a ta wpad艂a w oko mojej Magdzie :D Kocha r贸偶 to dlatego :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. urocze, ch臋tnie te偶 co艣 u nich zam贸wi臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ju偶 na kt贸rym艣 blogu z kolei widz臋 te poduszki i s膮 naprawd臋 艣liczne.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Bardzo ciekawe poduchy, nie s艂ysza艂am wcze艣niej o tej firmie. :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. jakie s艂odkie poduszki, podobaj膮 mi si臋 !!nigdy za wiele u mnie takich poduszek.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Bardzo fajne s膮 te poduszeczki i stanowi膮 super ozdob臋

    OdpowiedzUsu艅
  10. mam poduszki od majunto i jestem zadowolona z ich jako艣ci

    OdpowiedzUsu艅
  11. mark臋 znam i lubi臋 - mam od nich kilka poduszek.

    OdpowiedzUsu艅
  12. mark臋 znam i lubi臋 - mam kilka ich poduszek.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ale slodkie! Dobre jakosciowo ma ta firma produkty. Zamawialam dzieciom i kocyki i poduszki i takze jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsu艅
  14. Bardzo podobaj膮 mi si臋 te poduszki! :) Lubi臋 takie ciekawe dodatki do domu, bo bardzo o偶ywiaj膮 wn臋trze.

    OdpowiedzUsu艅
  15. Bardzo fajne poduszki. Jak b臋d臋 remontowa艂a swoje mieszkanie to mo偶e wtedy sprawdz臋 co maj膮 w ofercie i jak co艣 wpadnie w oko to kupi臋. :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Jejku s艂odkie poduszki. Lubi臋 kolor r贸偶owy, wi臋c przypad艂y mi do gust :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Powt贸rz臋 si臋 z wszystkimi komentarzami powy偶ej ale te poduszki s膮 urocze i s艂odkie!
    Ch臋tnie zakupi艂abym kilka i po prostu porozrzuca艂a na 艂贸偶ku - nie艂ad artystyczny musi by膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Chc臋 wszystkie trzy, idealnie si臋 ze sob膮 komponuj膮 i kolorystyka jak najbardziej mi pasuje;>

    OdpowiedzUsu艅
  19. Cudowne poduszki. W艂a艣nie poszukuj膮 takich do pokoju c贸reczki.

    OdpowiedzUsu艅
  20. Pi臋knie wyko艅czone i uroczo si臋 prezentuj膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Wygl膮daj膮 bardzo 艂adnie - lubi臋 takie dodatki do sypialni.

    OdpowiedzUsu艅
  22. Bardzo 艂adne poduszki. Doskonale wygl膮daj膮. Nic tylko wtuli膰 si臋 w podusie i zapa艣膰 w zimowy sen :)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Poduszki wygl膮daj膮 cudownie. Ja uwielbiam takie wzory, idealne do pokoju dziewczynki

    OdpowiedzUsu艅
  24. Pi臋kne poduszeczki i ten napis:))) Cudo!!!!

    OdpowiedzUsu艅
  25. Podobaj膮 mi si臋 Twoje poduchy :D Tak偶e mamy od nich poduszaki z nadrukiem i jeste艣my mega zadowoleni :D

    OdpowiedzUsu艅