piątek, 23 lutego 2018

MAYKA- 100% naturalne kosmetyki ręcznie robione !



Hej dziewczyny, w dzisiejszym poście poznacie nową markę, którą nie tak dawno odkryłam. 

MAYKA oferuje naturalne, wegańskie kosmetyki, które są wykonane z prawdziwych naturalnych roślin i wysoce skutecznych aktywnych składników kosmetycznych 

Ostatnio w moje ręce wpadły jak widzicie bardzo ciekawe produkty do twarzy.
 Dzięki przyjemności Pani Sylwii, która jest przesympatyczna osobą miałam okazję przetestować kosmetyki, które robione są ręcznie. Także jeśli jesteście ciekawe co kryło się w paczce zapraszam na dalszą część posta. :)


 
 
Nawilżający krem na dzień i na noc.

Silnie nawilża wygładza oraz regeneruje zmęczoną skórę. Idealny dla każdego typu cery, głównie naczynkowej z pierwszymi oznakami starzenia.
Krem wspomaga produkcję kolagenu, oraz ochrania przed promieniowaniem UV.
Zmniejsza przebarwienia i uszczelnia naczynia krwionośne.

Jestem bardzo zadowolona z kremu gdyż odkąd go stosuje, zauważyłam rozjaśnienie sińców pod oczami, a na tym najbardziej mi zależało.
 


Jeśli chodzi o konsystencje jest delikatnie tłusta i dość szybko krem wchłania się w twarz. Skóra po 
nim jest bardzo nawilżona przez cały dzień.




Widzicie tu bardzo podobne produkty do siebie, które wizualnie prezentują się bardzo elegancko.


Krem na dzień i na noc do okolic oczu.

 Idealny dla każdego typu cery.
Silnie nawilża, ujędrnia, wygładza, zmniejsza opuchliznę i rozświetla ciemne cienie.

Stworzony na bazie Organicznych Wód Kwiatowych: regenerującej i wyciszającej Lawendowej oraz rozjaśniającej i łagodzącej Rumiankowej.
Zawiera kompozycję niezwykle zdrowych i odżywczych olei:
zimnotłoczony olej z pestek Malin wykazujący działanie lekko rozjaśniające i antyseptyczne, bogaty w wysoką ilość Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych, zwiększający nawilżenie i elastyczność skóry.

Krem używam codziennie przed makijażem, dzięki niemu skóra pod oczami jest nawilżona, ujędrniona oraz ożywiona. 

KLIK 


Serum truskawkowe, na dzień i na noc.

Idealny dla każdego typu cery. Nawilża oraz rozświetla cerę. Bardzo szybko wchłania się w twarz, wygładza oraz odświeża. Jeśli chodzi o zapach nie są wyczuwalne truskawki tak jak nazwa mówi, ale pachnie bardzo ładnie i delikatnie. 
Łagodzi podrażnienia oraz poprawia elastyczność i jędrność skóry.
I z tym się zgodzę, bo faktycznie zauważyłam, że twarz jest w lepszej kondycji.



 Serum balansujące olejowe na noc.

Idealny do cery normalnej, tłustej, mieszanej oraz ze skłonnością do wyprysków. 
Reguluje procesy wydzielania sebum.
 Zauważyłam, że dzięki niemu strefa T aż tak bardzo się nie przetłuszcza jak dotychczas.
Suche skórki, które pojawiały mi się w okolicach nosa zostały nawilżone i nie ma po nich śladu.
Bardzo tłusty produkt także nie każda z Was może się z nim polubić..

 KLIK
 

 Wszystkie linki do produktów podałam Wam niżej pod zdjęciami, także jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam na zakupy.
Ja generalnie jestem produktami od MAYKA bardzo zadowolona, i z czystym sumieniem polecam!

27 komentarzy:

  1. interesująca marka, wcześniej o niej nie słyszałam. szkoda, że nie jest dostępna w polskich sklepach

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych kosmetykach wcześniej. Szkoda tylko, że nie da się ich kupić nigdzie stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz powstaje tyle nowych marek, ze nie da sie za nimi nadazyc. Ta wydaje sie byc naprawde fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naturalne kosmetyki, ale nigdy jeszcze nie miałam styczności z tą marką. Może kiedyś się uda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym serum chyba b sie nue polubiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Tym serum chyba bym się nie polubiła :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowosc dla mnie :) ale lubie kosmetyki jednej firmy. Nie mam nic pod oczy. Musze sie rozgladnac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum truskawkowe brzmi zachęcająco. Chętnie kupię na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne są te produkty i jestem skuszona je sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kolejna nowa marka o której nic wcześniej nie słyszałam, ale jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szata graficznie fajna i elegancka. Nie miałam nic z tej firmy ale chwilowo przechodzę detox od zakupów kosmetycznych 9nadmiernych) bo mam sporo kosmetyków w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem serum, bo wypryski pojawiają mi się bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam okazję gdzieś poczytać o tej firmie. wlasnie kilka dni temu się natknęłam chyba na fejsie. jestem ciekawa ich kosmetyków. pokusiłabym się o serum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem pod oczy to cos co z chęcią bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że truskawka nie jest wyczuwalna tak jak byś chcoała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że serum truskawkowe, jest tylko z nazwy truskawkowe :) Mimo wszystko wypróbowałabym je.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie tą marką. Chętnie dowiem się o niej czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubi wykonywać samemu kosmetyki, bynajmniej wiem, co w nich jest. Szkoda, że tutaj nie do końca wszystko się sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam nadzieję, że kosmetyk z truskawką będzie czymś po co od razu sięgne, ale skoro nie jest tak dobrze wyczuwalny, to go sobie odpuszczę. Nie mniej jednak kosmetyki bardzo ciekawe, przykuwają uwagę i myślę, że warto po nir sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  20. To serum truskawkowe mnie bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki są na prawdę fajne, sama chętnie po nie siegnę

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że serum truskawkowe nie ma zapachu tych owoców, to dopiero by był hicior! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie slyszalam wczesniej o tej marce :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Serum truskawkowe musi pięknie pachnieć?:)
    Ciekawa jestem tego balansującego serum olejowego. Mam problemy skórne i szukam czegoś, co mi pomoże na te problemy coś zadziałać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiła mnie ta marka :)
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam totalnie firmy, pierwszy raz sie z nią spotykam, ale samo " ręcznie robione " woła mnie by sprawdzić je :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kosmetyki godne polecenia. Sama zamówiłam początkowo zestaw próbek, który bardzo mi się spodobał i skusił do zamówienia całego zestawu . Sam zestaw próbek ktory zawierał po 3ml każdego produktu spokojnie starczył mi na tydzień stosowania gdzie zostało mi jeszcze z połowę mini pojemniczkow. Kosmetyki sa bardzo wydajne i skuteczne. Kondycja mojej cery z dnia na dzien coraz bardziej sie polepsza. Zawsze mialam problem z pojedynczymi krostkami na twarzy po których zostawaly mi blizny. Po stosowaniu tych kosmetyków kolor cery sie wyrównuje oraz juz nie wyskakuje mi tyle kostek . A jak wyskocza to szybko sie goją. Moim faworytem jest serum truskawkowe oraz krem vitamin C boost. Teraz moje ulubieńce ! ❤

    OdpowiedzUsuń