środa, 27 grudnia 2017

Test lakierów hybrydowych Limella



Hej kochane ! :) Jak już pewnie zauważyłyście jestem ogromną fanką lakierów hybrydowych, i dlatego dziś przychodzę do Was z recenzją nowych lakierów, które ostatnimi czasy wpadły mi w ręce. 

Tym razem Limella, która stawia pierwsze kroki na Polskim rynku. Wydaje mi się, że marka jest Wam jeszcze do końca nieznana gdyż rok temu Limella swoją hybrydową działalność rozpoczęła w Niemczech. 

Szeroka gama kolorystyczna oraz strona internetowa od razu przykuła moją uwagę.  
Sami zobaczcie jak ładnie i starannie jest wykonana https://www.limella.pl/

ale przejdźmy teraz do sedna sprawy..
 jestem bardzo zadowolona, że odkryłam tę markę, ponieważ lakiery dzięki idealnej konsystencji nie spływają z paznokcia oraz nie zalewają skórek, dlatego też manicure wychodzi bardzo precyzyjny.

 
Pędzelek dość gruby, ale bardzo łatwo nakłada się nim lakier.
 Idealnie kryje już po pierwszej warstwie.

Ze sklepu Limella wybrałam 3 dość nietuzinkowe odcienie ...



Największym moim odkryciem jest lakier (43) świecący w nocy :) 
Niepozorny neonowy róż, który w nocy świeci na pomarańczowo..


drugi lakier to marmur nie sądziłam, że ten efekt na paznokciach spodoba mi się tak bardzo..

trzeci, typowy sylwestrowy kolorek jednak uważam, że na każdą okazję nada się idealnie



Jestem bardzo zadowolona i nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń do lakierów hybrydowych Limella.

  Kolory są głębokie a lakiery bardzo dobrze napigmentowane.
Co najważniejsze spokojnie 3 tygodnie lakier utrzymuję się na paznokciach.
Na chwilę obecną lakiery możecie kupić w promocji za 15,99 zł/ 7ml.


Także uciekajcie na zakupki i lajkujcie fanpage Limella

Jestem bardzo ciekawa czy znacie te hybrydy? No i co o nich sądzicie. 





26 komentarzy:

  1. ładne kolory chociaż nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto spróbować tym bardziej jak jest promocja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marmurowy wygląda cudnie! Muszę wypróbować te hybrydy :) Pierwsze słyszę o lakierach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow te lakiery przykuły bardzo moją uwagę, mają śliczne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się bardzo te lakiery i chetnie je kupię

    OdpowiedzUsuń
  6. Marmurkowy faktycznie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa ile te lakiery utrzymałyby się u mnie, bo mam bardzo tłustą płytkę paznokciową.

    OdpowiedzUsuń
  8. hit na sylwestra ten swiecacy neon 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Marmurek z chęcią bym widziała w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory są piękne, ja lubię kiedy lakier jest gęsty, a jak jest w tym przypadku?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek 43 bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery prezentują się świetnie. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej ciekawi mnie ten neonowy róż, szczególnie, że świeci w nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten marmur całkiem fajnie się prezentuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę tą firmę ;) Ale powiem szczerze, że wydają się być naprawdę fajne :D I wykonałaś nimi piękny mani :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Paznokcie wyglądają rewelacyjnie. Bardzo spodobały mi się t kolory i sama chętnie wypróbuję te lakiery. Firma nie jest mi znana, jednak widzę, że jesteś nimi zachwycona, więc warto je wypróbować. Muszę jednak znaleźć kolory, które dobrze będą wyglądały z moją jasna karnacją.

    OdpowiedzUsuń
  17. Marmur wygląda bardzo ciekawie. Przypadł mi gustu także ten brokatowy lakier, który pewnie pięknie się mieni;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny efekt na pazurkach. Ja maluję paznokcie tylko tradycyjnymi lakierami

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę tą markę na oczy ale niesamowicie podoba mi się Twój mani.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale piękne pazurki :D ciekawa jestem jak ten róż świeci ....mam dwa koty i nie chciałabym by w nocy pozbawiły mnie palców hehehe
    ja na razie wierna tylko 2 firmą hehe ale to też dlatego że nigdzie wcześniej ich nie widziałam a ja jednak potrzebuję mieć wzornik w ręku heheh ;)
    Masz ochotę na obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  21. No powiem Ci, że taka trwałość za taka cenę - tylko brać:))) Bardzo fajne kolory wybrałaś, w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam Cię Kochana. Bardzo ciekawe kolorki, takie błyszczące. Najbardziej jestem ciekawa tego z nr 43 jak wspominałaś wyżej, świecącego w nocy. Marki niestety nie znam. Pozdrawiam��

    OdpowiedzUsuń
  23. A próbowałaś może ekspresowe hybrydy OluschaKiss? Nie znalazłam informacji na stronie, może nie zauważyłam?

    OdpowiedzUsuń